قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو صفر

قیمت خودرو روی حالت پرواز! | پژو 207 رکورددار افزایش قیمت خودرو شد

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 7 آبان 1402، بر مدار صعودی قرار گرفت.

قیمت خودرو روی حالت پرواز! | پژو 207 رکورددار افزایش قیمت خودرو شد

قیمت خودرو امسال همه را شگفت زده کرده و کاهشی بوده است. این در حالی است که برخی از کارشناسان گفته اند قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر رشد داشته و کاهش قیمت امسال هنوز نتوانسته مشتریان را راضی کند. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می‌شود که می‌تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 7 آبان 1402، بر مدار صعودی قرار گرفت. نوسانات نرخ دلار که از روز گذشته آغاز شده، امروز در بازار خودرو هم تخلیه شد و قیمت برخی از محصولات حتی تا 40 میلیون تومان هم افزایش یافت.

هم‌زمان با بالا رفتن تنش‌ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در بازار آزاد روز گذشته دوباره از کانال 52 هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعودهای چند درصدی مواجه ساخت.

با توجه به نرخ‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت افزایشی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

به نوشته تجارت نیوز، قیمت خودروهای داخلی امروز صعودی گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت. اما امروز حدود پنج میلیون تومان گران‌تر شده و روی کانال 355 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کانال 580 میلیون تومان ثابت شده و هیچ تغییری ندارد.

پژو 207i دنده‌ای را می‌توان یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز دانست. این هاچ‌بک محبوب با افزایش 12 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ 619 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از سدان‌های قدرتمند ایرانی به شمار می‌رود که چهار میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت 743 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌های بازار، همراه با افزایش است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که هفته گذشته با نوسانات محدودی روبه رو بود و در محدوده 710 میلیون تومان معامله می‌شد؛ اما این کراس‌اوور چینی امروز 10 میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ 720 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

مطالعه بیشتر:پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 آبان 1402 / نوسان سکه امامی روی مرز 30 میلیون تومان

جک S5 اتوماتیک با مدل 1400 که یکی از کراس‌اوورهای محبوب کرمان موتور به شمار می‌رود، امروز 10 میلیون تومان بالا رفته و با نرخ یک میلیارد و 210 میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو 6 پرو یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو نیز همانند سایر محصولات مونتاژی، حدود 10 میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرده و با قیمت یک میلیارد و 360 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S8 که جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی گروه ایران خودرو محسوب می‌شود، یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز بوده که 40 میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 610 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو

در حال حاضر موثرترین عامل تغییرات قیمت خودرو در بازار فعلی، نرخ دلار در بازار آزاد محسوب می‌شود؛ در صورتی که دلار در ادامه روند معاملات امروز، همانند روز گذشته باز هم افزایشی باشد، می‌توان انتظار تداوم افزایش قیمت در بازار خودرو را داشت. البته پیش‌بینی قوی‌تر این است که دولت یا ادامه سیاست تثبیت دستوری نرخ ارز، بازار را کنترل کند که در این صورت، قیمت خودرو نیز به تعادل خواهد رسید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار