سامانه یکپارچه خودرو| سامانه یکپارچه تخصیص خودرو| سامانه تخصیص خودرو

سامانه یکپارچه خودرو باز شد | فروش ۶ خودروی لاکچری در سامانه یکپارچه خودرو +شرایط و لینک ثبت نام

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با عرضه ۶ مدل خودرو باز شده و متقاضیان می‌توانند از امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سامانه یکپارچه خودرو باز شد | فروش ۶ خودروی لاکچری در سامانه یکپارچه خودرو +شرایط و لینک ثبت نام

سامانه یکپارچه خودرو به منظور عرضه و فروش خودروهای دو شرکت سایپا‌ و ایران خودرو و خودروهای مونتاژی به مشتریان راه اندازی شده است. در سامانه یکپارچه خودرو طرح‌هایی مانند فروش فوق العاده و پیش‌فروش محصولات انجام می شود که هر کدام متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. مرحله نخست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو زمستان ۱۴۰۱ انجام و هزاران ایرانی برای خودروهای سایپا و ایران خودرو ثبت نام کردند. مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو اردیبهشت و خرداد برگزار شد. مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو قرار است به زودی با عرضه خودروهای مونتاژی و وارداتی برگزار شود.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با عرضه ۶ مدل خودرو باز شده و متقاضیان می‌توانند از امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این نوبت سایپا با عرضه چانگان CS۵۵، پارس‌خودرو با عرضه خودروی زوتی DL۵، ماموت خودرو با عرضه فولکس واگن جتا VS۷، کوشا خودرو با خودروی کیا سلتوس، کرمان موتور با هیوندای النترا و معین خودرو با تویوتا کرولا حضور خواهد داشت.

متقاضیان می توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir با اطلاع از مشخصات فنی خودروهای وارداتی ثبت نام کنند. 

گفتنی است؛ ثبت‌نام خودروهای وارداتی از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد و بر اساس اعلام مدیر طرح واردات خودرو ۳۰ هزار نفر در نوبت تحویل خودروهای وارداتی قرار دارند.

سامانه یکپارچه خودرو

مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودرو می‌گوید: تلاش می‌کنیم این خودروها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

تکذیب شایعه حذف سامانه یکپارچه خودرو

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص فروش خودرو گفت: سازمان حمایت و وزارت صمت اعلام نکرده اند که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف خواهد شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص عرضه خودرو در ۸ مهر گفت: متولی اجرای سامانه یکپارچه  فروش خودرو طبق قانون با سازمان حمایت است، بنابراین این سامانه حذف نخواهد شد.

تقدسی گفت: سازمان حمایت و وزارت صمت اعلام نکرده اند که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف خواهد شد بلکه روند و نوع عرضه خودرو تغییر خواهد کرد زیرا در هرصورت ثبت خرید خودرو داخل سامانه انجام می شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت خودرو فقط از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد و حذف این سامانه صحت ندارد.

سامانه یکپارچه خودرو

غیبت سایپا و ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو​

به نظر می‌رسد مرحله سوم فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند و خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سپهر دادجوی توکلی رئیس روابط عمومی مرکز ملی رقابت اعلام کرده، قرار بود عرضه خودروها در سامانه یکپارچه  یکشنبه هفته قبل انجام شود، اما با توجه به جلساتی که برگزار شده، احتمالا طی روزهای آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم در سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری این عرضه در سامانه یکپارچه صورت گیرد.

توکلی در خصوص اینکه آیا این هفته خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه ای خواهند داشت یا خیر؟ گفت: این اقدام به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سمت خودروساز ناشی از عرضه محصول جدید و یا ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف و یا افزایش تولید بستگی دارد.

با توجه به اظهارات رئیس روابط عمومی شورای رقابت قرار است مرحله سوم فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند و با این حساب خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا نیست و مرحله سوم هم به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار