سامانه یکپارچه خودرو| سامانه یکپارچه تخصیص خودرو| سامانه یکپارچه خودرو سایت

سامانه یکپارچه خودرو ۶ شاهکار خارجی را به فروش گذاشت | عرضه تویوتا کرولا، کیا سلتوس و هیوندا النترا در سامانه یکپارچه خودرو +شرایط و زمان ثبت نام

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه شش مدل جدید خودروی وارداتی را آغاز کرده است.

سامانه یکپارچه خودرو ۶ شاهکار خارجی را به فروش گذاشت | عرضه تویوتا کرولا، کیا سلتوس و هیوندا النترا در سامانه یکپارچه خودرو +شرایط و زمان ثبت نام

سامانه یکپارچه خودرو به منظور عرضه و فروش خودروهای دو شرکت سایپا‌ و ایران خودرو و خودروهای مونتاژی به مشتریان راه اندازی شده است. در سامانه یکپارچه خودرو طرح‌هایی مانند فروش فوق العاده و پیش‌فروش محصولات انجام می شود که هر کدام متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. مرحله نخست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو زمستان ۱۴۰۱ انجام و هزاران ایرانی برای خودروهای سایپا و ایران خودرو ثبت نام کردند. مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو اردیبهشت و خرداد برگزار شد. مرحله سوم  سامانه یکپارچه خودرو قرار است به زودی با عرضه خودروهای مونتاژی و وارداتی برگزار شود.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه شش مدل جدید خودروی وارداتی را آغاز کرده است.

سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی به روز رسانی شده و حال شش مدل خودروی جدید در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. در این نوبت سایپا، ماموت خودرو، KTL، پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو حضور دارند و به ترتیب چانگان CS55 پلاس، جتا VS7، هیوندای النترا، زوتی DL5، تویوتا کرولا و کیا سلتوس را عرضه می کنند.

همچنین قرار است تا در روزهای آتی محصولات دیگری چون چانگان CS35 پلاس، هیوندای کُنا، هیوندای توسان، هیوندای کرتا، فیات ۵۰۰ و… به این سامانه اضافه شوند. در حال حاضر تنها افرادی می توانند برای خرید این شش خودروی وارداتی اقدام کنند که در اسفند ۱۴۰۱، ثبت نام خود را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی انجام داده باشند.

آخرین خودرو خبر داده که پیگیری هایش از منابع آگاه و برخی شرکت های حاضر در این طرح نشان می دهد که متقاضیان از چهارشنبه مورخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ می توانند نسبت به ثبت نام این خودروها اقدام کنند. همچنین کمترین زمان تحویل برای برخی از این شش خودروی وارداتی ۶۰ روز کاری خواهد بود و همین عرضه این خودروها با قیمت غیر قطعی انجام می شود.

با وجود اینکه هنوز قیمت رسمی این شش خودروی وارداتی توسط سازمان حمایت برای عرضه اعلام نشده است، اما به احتمال بسیار زیاد خودروهایی مانند زوتی DL5 و چانگان CS55 پلاس با قیمتی کمتر از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می رسند. همچنین خودروهایی که اصالت کره ای و ژاپنی دارند، گویا قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خواهند داشت.

سامانه یکپارچه خودرو

تکذیب شایعه حذف سامانه یکپارچه خودرو

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص فروش خودرو گفت: سازمان حمایت و وزارت صمت اعلام نکرده اند که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف خواهد شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص عرضه خودرو در ۸ مهر گفت: متولی اجرای سامانه یکپارچه  فروش خودرو طبق قانون با سازمان حمایت است، بنابراین این سامانه حذف نخواهد شد.

تقدسی گفت: سازمان حمایت و وزارت صمت اعلام نکرده اند که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف خواهد شد بلکه روند و نوع عرضه خودرو تغییر خواهد کرد زیرا در هرصورت ثبت خرید خودرو داخل سامانه انجام می شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت خودرو فقط از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد و حذف این سامانه صحت ندارد.

سامانه یکپارچه خودرو

غیبت سایپا و ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو​

به نظر می‌رسد مرحله سوم فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند و خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سپهر دادجوی توکلی رئیس روابط عمومی مرکز ملی رقابت اعلام کرده، قرار بود عرضه خودروها در سامانه یکپارچه  یکشنبه هفته قبل انجام شود، اما با توجه به جلساتی که برگزار شده، احتمالا طی روزهای آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم در سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری این عرضه در سامانه یکپارچه صورت گیرد.

توکلی در خصوص اینکه آیا این هفته خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه ای خواهند داشت یا خیر؟ گفت: این اقدام به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سمت خودروساز ناشی از عرضه محصول جدید و یا ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف و یا افزایش تولید بستگی دارد.

با توجه به اظهارات رئیس روابط عمومی شورای رقابت قرار است مرحله سوم فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند و با این حساب خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا نیست و مرحله سوم هم به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار