قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو شاهین

قیمت خودرو گران می‌شود؟ | خبر تلخ نماینده مجلس درباره قیمت خودرو

نماینده مجلس از احتمال افزایش قیمت خودرو خبر داد.

قیمت خودرو گران می‌شود؟ | خبر تلخ نماینده مجلس درباره قیمت خودرو

قیمت خودرو در سه ماه گذشته کاهش پیدا کرده است. با این وجود طبق گزارش کارشناسان، قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر شده است. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می‌شود که می‌تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازان به دنبال ایجاد اخلال در بازار خودرو هستند، گفت: خودروسازان افزایش قیمت خودرو را دنبال می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، کیومرث سرمدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز شنبه مجلس در تذکری گفت: امروز خودروسازان در بازار در حال گروکشی از مردم هستند؛ در چنین شرایطی وزارت صمت به خاطر گردن نگرفتن سامانه یکپارچه خودرو در حال تکرار تجربه شکست خورده حذف رانت در بازار خودرو است.

به گفته وی، خودروسازان امروز با کاهش عرضه خود در بازار و تاخیر در تحویل خودروها به دنبال ایجاد اخلال در بازار خودرو هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خبرها حاکی از این موضوع است که انبار و پارکینگ خودروسازان مملو از محصولات تولید شده است اما خودروهایی که در قالب قرعه کشی تعهد شده، به مردم تحویل داده نمی شود و به دنبال مجوز افزایش قیمت خودرو هستند.

قیمت خودرو

قیمت خودرو داخلی و مونتاژی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز، تغییرات جزئی و روبه پایینی دارد.

کوییک دنده‌ای S که از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار محسوب می‌شود، تنها یک میلیون تومان افت قیمتی داشته و با نرخ 343 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G سدان لوکس شرکت سایپا که روز گذشته افت دو میلیونی داشت، امروز توانست یک میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ 586 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس یکی دیگر از سدان‌های بازار است که همانند دیگر خودروها، تنها دو میلیون تومان افت قیمتی دارد و با 573 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 که روز گذشته هیچ تغییر قیمتی نداشت، امروز رکورددار افت قیمتی بوده و با کاهش سه میلیون تومانی، وارد کانال 620 میلیون تومان شد.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار مونتاژی‌ها، قیمت خودرو از تغییرات بیشتری برخوردار است.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار، پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته بالا رفت و وارد کانال 740 میلیون تومان شد.

بسترن B30 با مدل 1400 که در هفته اخیر بدون تغییر قیمت بود، امروز حدود 15 میلیون تومان افت قیمتی دارد و به کانال 995 میلیون تومان سقوط کرده است.

هایما S5 دنده اتوماتیک که از خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، تنها پنج میلیون تومان ارزان‌تر و با نرخ یک میلیارد و 155 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جک S5 نیوفیس از دیگر کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که با 10 میلیون تومان کاهش، به قیمت یک میلیارد و 320 میلیون تومان معامله می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار