یارانه نقدی| مبلغ یارانه نقدی| واریز یارانه نقدی آبان 1402

یارانه نقدی امشب همراه با سورپرایز واریز می شود | یارانه نقدی آبان 1402 چقدر است؟

یارانه نقدی آبان ۱۴۰۲ امشب واریز خواهد شد.

یارانه نقدی امشب همراه با سورپرایز واریز می شود | یارانه نقدی آبان 1402 چقدر است؟

یارانه نقدی چند ماهی است که به طور ثابت برای برخی از یارانه بگیران 300 و برای برخی دیگر 400 هزار تومان است. با این حال خبرهایی مبنی بر ایجاد تغییر در یارانه نقدی افراد شنیده می شود. گفته شده که با تغییر دهک بندی به صدک بندی، یارانه نقدی برخی افراد قطع خواهد شد. در عین حال ممکن است برخی افراد که تاکنون یارانه نقدی دریافت نمی کردند مشمول دریافت این یارانه شوند. تازه ترین خبر درباره یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.

یارانه نقدی آبان ۱۴۰۲ امشب واریز خواهد شد.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ۱۴۰۲ به حساب تمام سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ آبان قابل برداشت است.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ آبان قابل برداشت است.

نکته جالب در مورد یارانه آبان ماه این است که دهک های یکم تا هشتم در صورت آنکه 200 هزار تومان از یارانه خود را به خرید کالابرگ اختصاص دهند، از یارانه تشویقی 120 هزار تومانی بهره مند خواهند شد. در واقع یارانه اگر یارانه شما 300 هزار تومان است به 420 هزار تومان و اگر 400 هزار تومان است به 520 هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار