شغل های کم زحمت | شغل های پولساز | شغل های آسان

میدونی چقدر پول توی این شغل های راحته ؟! | معرفی شغل های کم دردسر اما پردرآمد

اگه میخوای کمتر کار کنی و بیشتر درآمد داشته باشی همراه ما باش تا با این شغل ها آشنات کنم !

میدونی چقدر پول توی این شغل های راحته ؟! | معرفی شغل های کم دردسر اما پردرآمد

شاید الان توام بزرگ ترین نگرانیت پول درآوردن باشه ، این نگرانیا باعث شده که خیلی از افراد در چندین شغل مشغول به فعالیت شده واز چندین طریق کسب درآمد کنند تا رفاه و آسایش کافی را برای خود و خانواده ایجاد کنند، اما برخی از افراد با هوش اقتصادی که دارند از ابتدا شغل های پردرآمد ولی راحت وکم دردسر را برای خود انتخاب میکنند و وارد بازار کار میشوند که حتی ممکن است درآمد آن ها بسیار بیشتر از دسته اول باشد ، در این مطلب میخواهیم شمارو با چند تا از این شغل های پول ساز اما کم زحمت آشنا کنیم !

کدام شغل ها در ایران پردرآمد ولی کم دردسر هستند ؟

1– آرایشگری بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

یکی از پولساز ترین مشاغلی که یک خانم می تونه انجام بده انجام خدمات آرایشگریه. آرایش و گریم عروس، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، اکستنشن و… در حال حاضر در کشورمون طرفداران زیادی دارن و آرایشگرانی که مشتری ثابت و روزانه دارند ثروت خوبی بهم میزنن و می تونن بعد از چند سال یک زندگی خوب و ایده آل داشته باشن.

2-  بازاریابی تلفنی

شغل بازاریابی این روزها خیلی فراگیر شده است. در بازاریابی اگه بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری‌ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید، پورسانت دریافت می‌کنید. بازاریاب‌های موفق بعضاً تا ماهی 10 میلیون تومان هم درآمد دارند. امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی تلفنی جایگزین بازاریابی فیزیکی شده است

3-ترید و سرمایه گذاری در بازار بورس

یکی از ضروری ‌ترین مهارت‌هایی که هر فردی به آن نیاز دارد سرمایه گذاری است. برخی سرمایه گذاری بر روی ملک و یا اقلام مختلف دیگر را انتخاب می‌کنند. در صورتی که شخصی چنین میزانی از سرمایه برای خرید و سرمایه گذاری بر روی مسکن را داشته باشد روش خوبی به نظر می‌رسد اما افراد زیادی هم هستند که توانایی سرمایه گذاری بر روی مسکن و یا هر مورد گران‌قیمت دیگر را ندارند، برای این افراد بازار بورس یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه گذاری است. شما می‌توانید در این بازار با سرمایه 500 هزارتومانی نیز شروع به سرمایه گذاری کنید.

4- خدمات ماساژ و پاکسازی صورت

 
 

در کنار کارهایی که برای زیبایی و بهبود سلامت ظاهر افراد رواج پیدا کرده است، ارائه‌ خدمات ماساژ در اشکال مختلف آن هم جزو مشاغل پرطرفدار و پردرآمدی است که رونق زیادی دارد. مراکز مختلف بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند و ماساژ را به عنوان روشی درمانی برای بهبود کیفیت زندگی افراد معرفی می‌کنند.

5- راهنمای تور (تور لیدر)

با توجه به افزایش آمار ورود گردشگران به کشور به خصوص در شهرهای گردشگرپذیر همچون شیرازواصفهان بازار تور لیدرها به خصوص راهنمای توریست‌های خارجی بسیار داغ شده است. راهنمای گردشگر یا تورلیدر شخصی است که با آشنایی و تسلط کامل بر نقاط گردشگری یک شهر از جمله اماکن تاریخی، بازارهای تجاری، جاذبه های طبیعت و ... خصوصیات و تاریخچه مربوط به این اماکن را برای گردشگرانی که به آن محل سفر می کنند، توضیح داده و معرفی کند.

6- تاکسی آنلاین

شاید برایتان عجیب باشد ولی حتی با وجود شرکت‌های معروف تاکسی آنلاین مثل اسنپ و تپسی شما هنوز هم می‌توانید کسب و کار پر سودی را در زمینه تاکسی آنلاین داشته باشید. چیزی که به شما در این بخش قوت می‌دهد، تمرکز روی منطقه، محله یا شهر خودتان است.

با وجود تاکسی‌های آنلاین هنوز هم بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از خدمات تاکسی‌های تلفنی منطقه خودشان که توسط آدم‌های آشنا اداره می‌شوند استفاده کنند. شما می‌توانید با تکیه بر این نیاز که هنوز وجود دارد و با افزودن کمی خلاقیت به آن نه تنها از تاکسی آنلاین بلکه از ارائه خدمات مکمل آن هم سودآوری کنید؛ مثلا اینکه با چند تاکسی دیگر در منطقه خودتان یک ایستگاه تاکسی راه‌اندازی کنید.

در مورد ساخت اپلیکیشن هم به روش‌های پر از هزینه فکر نکنید. در وب فارسی، سایت‌های خوبی وجود دارند که می‌توانید با کمترین هزینه، اپ مورد نظرتان را در آنها بسازید. به زبان ساده، فاصله شما از درآمدی که می‌توانید داشته باشید فقط به اندازه یک تصمیم است

 

7- کارشناس تولید محتوای متنی

اگر به نوشتن علاقه دارید و قلمتان رنگ و لُعابی دارد می‌توانید با تولید محتوای متنی به درآمد بالایی برسید. البته برای این کار باید تسلط خودتان را روی موضوع‌هایی مثل دستور زبان فارسی و سئو محتوا بالا ببرید تا بتوانید محتوایی سئو شده بنویسید.

محدوده درآمد در این شغل به این بستگی دارد که شما به طور رسمی استخدام شده‌اید یا فریلنسر هستید. خبر خوب اینکه می‌توانید هر دو را داشته باشید. یعنی در کنار کار شرکت، پروژه‌ هم بگیرید.

8- ساخت پادکست

افراد بسیاری هستند که دوست دارند به جای خواندن هر چیزی آن را گوش دهند یا حتی به جای شنیدن «رادیو» که از هر دری سخن می‌گوید یک محتوای منسجم که مورد علاقه ‌شان است را بشنوند. به همین دلیل، پادکست‌ها رونق فراوانی گرفته‌اند.

اگر به حرف زدن بیشتر از نوشتن، علاقه دارید و از تولید کردن محتوای صوتی لذت می‌برید می‌توانید به راحتی و حتی با گوشی موبایل خودتان پادکست تولید کنید. روش‌های درآمدی از این کار هم متفاوت هستند.

9- ادمین سوشال مدیا

به دنبال یک راه ساده برای کسب درآمد بالا می‌گردید؟ می‌توانید روی ادمینی اینستاگرام و تلگرام حساب باز کنید. شرکت‌ها، اشخاص و حتی اینفلوئنسرهایی هستند که خودشان وقت کافی برای مدیریت پیج یا کانالشان را ندارند.

شما می‌توانید با بالا بردن توانایی ‌تان در زمینه کسب درآمد از اینستاگرام، کسب درآمد از تلگرام و بازاریابی محتوایی به بهترین شکل، پیج و کانال آنها را مدیریت کنید و بدون هزینه کردن، درآمد خوبی را به دست بیاورید.

10- تولید محصولات غذایی ارگانیک

خوردن غذای سالم و بازسازی سبک زندگی یکی از نیازهای پررنگ در عصر جدید است. مردم از مصرف غذاها و فرآورده‌های شیمیایی خسته شده‌اند و می‌خواهند غذایی سالم، ارگانیک و نیروبخش را مصرف کنند.

 

11- مشاوره آنلاین

همه افرادی که در زمینه‌ خاصی مهارت و تخصص دارند، می‌توانند به جرگه‌ مشاوران آنلاین بپیوندند. مشاوران در رشته‌های مختلفی مثل انواع مسائل حیطه‌ روانشناسی، حقوقی، تجاری، مهاجرت و فنی به کسانی که نیاز به کمک دارند مشاوره می‌دهند. این حرفه هم مانند تدریس آنلاین در گروه شغل های پردرآمد جدید است و درآمدی که از آن به دست می‌آید سود خالص به شمار می‌رود.

12-فروشنده محصول در فروشگاه آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین یکی دیگر از شغل های جدید و مرتبط با اینترنت هستند که در صورت داشتن صبر و مهارت در «دیجیتال مارکتینگ» می‌توانند در رده‌ی شغل های پردرآمد قرار بگیرند. فروشنده‌ این فروشگاه‌ها به دانش بالایی در زمینه‌ اینترنت، بهبود سئو، تولید محتوای جذاب و بازاریابی نیاز دارد.

فروشگاه‌های آنلاین بسته به حجم کار و نوع جنسی که ارائه می‌دهند درآمدهای به شدت متفاوتی دارند.

13- راه‌اندازی مزون لباس

یکی از مشاغل جدید که با اطمینان می‌تواند در رده‌ شغل های پردرآمد قرار بگیرد راه‌اندازی مزون است. مشتری‌های مزون‌ها معمولا افرادی با سطح رفاه بالا هستند. بنابراین سود سرشاری را نصیب صاحبان مزون‌ها می‌کنند.

مزون‌ها می‌توانند در شاخه‌های مختلفی مانند لباس مجلسی، لباس اسپرت، مانتو و لباس عروس فعالیت کنند

14-کسب درآمد دلاری از تدوین ویدیوها

اگر تدوینگر هستید می‌توانید با گرفتن پروژه‌های ریز و درشت تدوین از سایت‌های خارجی به کسب درآمد دلاری مشغول شوید؛ مثلا سایت video hive می‌تواند گزینه خوبی برای آغاز کارتان باشد.

15-ملک یابی (واسطه گری در ملک و املاک)

 

می توانیم با پیدا کردن آپارتمان‌های اجاره ای و یا فروشی از طریق بنگاهها، روزنامه ها و … برای افراد جویای منزل قدمی برداشته باشیم.

16- مترجمی

شاید تعجب کنید ولی مترجمی در جایگاه هشتم لیست شغل های پردرآمد جهان قرار دارد. با اینکه این شغل در کشور ما شغل پیش پا افتاده‌ای محسوب می‌شود و فاقد امنیت شغلی و درآمد خوب است، اما باید توجه داشته باشید که در خیلی از کشورهای جهان، به دلیل گستردگی روابط بین المللی مثل روابط حساس سیاسی و تجاری، ترجمه اهمیت بسیار زیادی دارد.

17-  بلاگری، اینفلوئنسری و تولید محتوا

بلاگری و اینفلوینسری،از جمله مشاغل اینترنتی است که اگر امروزه خلاقانه و با اطلاعات کافی انجام شوند، بسیار درآمدزا هستند. همچنین تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت که پاسخگوی نیاز مخاطبین باشد، لازمه ی کسب و کارهای اینترنتی است. برای همین همیشه افرادی که بتوانند محتوای خوب و با کیفیت تولید کنند و همچنین به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشند، می توانند از این شغل هم درآمد خوبی کسب کنند

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار