بلاگرهای شرور سعادت‌آباد دستگیر شدند

بنا بر اعلام رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ پنج بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در محله سعادت‌آباد، دستگیر شدند.

بلاگرهای شرور سعادت‌آباد دستگیر شدند

سرهنگ سعید راستی دراین‌باره گفت: به دنبال انتشار کلیپ ضرب و جرح یکی از شهروندان در مقابل یک واحد تجاری در منطقه سعادت آباد تهران بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات پلیسی و آثار برجای مانده در محدوده جغرافیای جرم و همچنین بهره‌گیری از تصاویر دوربین‌های مداربسته محل درگیری، تعداد پنج تن از افراد اصلی شرکت‌کننده در این  نزاع و درگیری را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ با ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد هر پنج متهم از بلاگرهای معروف فضای مجازی به نام‌های معلوم هستند که با شناسایی مخفیگاه این افراد و پس از اخذ مجوز عملیات از مقام قضایی هر پنج نفر در عملیات‌های همزمان جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

راستی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و بازرسی از محل‌های دستگیری این افراد نیز گفت:‌با بررسی‌های دقیق‌تر از مخفیگاه متهمان سلاح سردهایی که متهمان با آن قدرت‌نمایی کرده و نظم عمومی را برهم زده بودند کشف و ضبط شد. همچنین متهمان با انتقال به سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ تحت بازجویی قرار گرفته و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

به گفته رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ تحقیقات تکمیلی  و بررسی سایر جرائم ارتکابی احتمالی ازسوی متهمان در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار