رضا رویگری | رضا رویگری و خانه سالمندان | همسر رضا رویگری

رضا رویگری از همسرش طلاق گرفت | طلاق تارا از شوهرش رضا رویگری با مهریه میلیاردی

رضا رویگری که 10 سال پیش زندگی مشترکش را برای بار دوم با دختر جوان شیرازی آغاز کرده بود، هرگز فکر نمی کرد که روزی برای طلاق توافقی به دادگاه خانواده مراجعه کند .

رضا رویگری از همسرش طلاق گرفت | طلاق تارا از شوهرش رضا رویگری با مهریه میلیاردی

رضا رویگری متولد 26 دی 1325 در شمیران تهران می باشد. رضا رویگری در حرفه نقاشی حرفه ای بوده است و چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا برگزار کرده است. رضا رویگری بازی در تلویزیون را با بازی در محله بهداشت آغاز کرد. رضا رویگری با بازی در فیلم عقاب ها به سینما ورود پیدا کرد.

رضا رویگری

رضا رویگری که 10 سال پیش زندگی مشترکش را برای بار دوم با دختر جوان شیرازی آغاز کرده بود، هرگز فکر نمی کرد که روزی برای  طلاق توافقی به دادگاه خانواده مراجعه کند .

پرونده ای سلبریتی سرشناس در دادگاه خانواده شماره 2 ولنجک به ریاست قاضی جهاندار در حال رسیدگی است؛ در شعبه 201 ، جایی که از پنجره اش می شد آسمان آبی و بهاری پایتخت را در چشم اندازی وسیع مشاهده کرد. زندگی این مرد سلبریتی و همسر جوانش از برخورد و مراوده آنها با یگدیگر می توان فهمید پرتلاطم است و رنگ آسمان ابری و وغبارآلود به خود گرفته وغرش آن آرامش و آسایش را از آنها گرفته است.رضا رویگری که 10 سال پیش زندگی مشترکش را برای بار دوم با دختر جوان شیرازی آغاز کرده بود، هرگز فکر نمی کرد که روزی برای  طلاق توافقی به دادگاه خانواده مراجعه کند .

پرونده ای سلبریتی سرشناس در دادگاه خانواده شماره 2 ولنجک به ریاست قاضی جهاندار در حال رسیدگی است؛ در شعبه 201 ، جایی که از پنجره اش می شد آسمان آبی و بهاری پایتخت را در چشم اندازی وسیع مشاهده کرد. زندگی این مرد سلبریتی و همسر جوانش از برخورد و مراوده آنها با یگدیگر می توان فهمید پرتلاطم است و رنگ آسمان ابری و وغبارآلود به خود گرفته وغرش آن آرامش و آسایش را از آنها گرفته است.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

پربازدیدترین اخبار روز
آخرین اخبار