حسام محمودی

نسبت المیرا دهقانی و حسام محمودی برملا شد | همسر اول حسام محمودی المیرا دهقانی است؟

نسبت المیرا دهقانی و حسام محمودی بازیگر فاش شد.

نسبت المیرا دهقانی و حسام محمودی برملا شد | همسر اول حسام محمودی المیرا دهقانی است؟

حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است. ضجه زدن همسر و فرزند حسام محمودی در بیمارستان غوغا کرد. تصویری شوکه کننده از همسر و دختر حسام محمودی منتشر شد.

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت و عکس های او در کنار خانواده اش همه را داغدار کرد.

همسر اول حسام محمودی المیرا دهقانی است؟

پس از فوت حسام محمودی، بازیگر سریال گرگ و میش، برخی درمورد نسبت فامیلی او با المیرا دهقانی صحبت میکنند.

نسبت المیرا دهقانی و حسام محمودی بازیگر

حسام محمودی بازیگر فقید سینما و تلویزیون که با درگذشتش تمام دوستداران خود را در بهت فرو برد، یکی از بازیگران دهه شصتی ایران بود که در سریال های مختلفی ایفای نقش داشت. یکی از این سریال ها، گرگ و میش بود که همبازی شدنش در این سریال با المیرا دهقانی و بعدها حضورش در برنامه خندوانه رامبد جوان همراه با این بازیگر زن، برای برخی دچار شبهاتی شد که این دو بازیگر نسبتی با یکدیگر دارند.

پس از فوت حسام محمودی و اوج گرفتن بازدیدها برای اطلاع از بیوگرافی و حتی نام همسر حسام محمودی، موضوعی که برای بسیاری از شما کاربران سوال شده بود، نسبت المیرا دهقانی و حسام محمودی بود که باید بگوییم این دو بازیگر تا کنون هیچ صحبتی درمورد رابطه فامیلی یا نسبت خانوادگی خود نداشته اند و از آنجایی که تنها منبع برای اعتماد به اخبار منتشر شده درباره بازیگران، مصاحبه ها و صفحه شخصی اینستاگرام شان می باشد و تا این لحظه هیچ صحبتی در این مورد نشده است، تصور میشود المیرا دهقانی و حسام محمودی هیچ نسبتی باهم ندارند.

حسام محمودی

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار