فال شمع | فال شمع روزانه | فال شمع امروز

فال شمع روزانه سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوانید

فال شمع روزانه سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 خود را در این صفحه بخوانید.

فال شمع روزانه سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوانید

فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. فال شمع روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخودآگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر آینده‌ای که فال برای ما پیشگویی می‌کند از ضمیر ناخودآگاه ماست نه سرنوشت ما و فال‌گیری نوعی کشف درون شماست. فال شمع روزانه سه شنبه 29 فروردین 1402 خود را در این صفحه بخوانید.

فال شمع فردا متولدین فروردین

ممکن است سخت‌گیری‌های مدیریت آن شما را آشفته کنند باید خونسرد و آرام باشید و سعی کنید که اشتباه و خطایی نکنید.

فال شمع فردا متولدین اردیبهشت

با فرد جدیدی وارد رابطه دوستانه شده اید که بسیار آراسته و خوب است اما احتیاط کنید چراکه باطن انسانها با ظاهر متفاوت است و ممکن است آسیب ببینید.

فال شمع فردا متولدین خرداد

عشق و احساس عاشقانه بسیار زیبا و خوشایند هستند و ما یادتان باشد که همیشه و در همه مقاطع باید از عقل و منطق خود استفاده کنید.

فال شمع فردا متولدین تیر

به نصیحت ها و نظرهای دیگران اهمیت بدهید چرا که ممکن است این نصیحت ها نظرها به شما کمک کنند و باعث پیشرفت شما شوند.

فال شمع فردا متولدین مرداد

به نزدیکان و اطرافیانتان نارو نزنید و بدانید که ممکن است چیزهای خوب و شاد کننده به دستتان برسد اما دوستان و اطرافیانتان را  از دست می‌دهید.

فال شمع فردا متولدین شهریور

برای رسیدن به موفقیت و پیروزی باید از فکر و خیال های بیهوده دوری کنید و هدفتان را با برنامه ریزی مشخص کنید واز عقل و منطقتان استفاده کنید.

فال شمع فردا متولدین مهر

از اینکه خانواده و اطرافیانتان به حرفها و کارهای شما اهمیت نمی‌دهند ناراحت و غمگین هستید اما آنها را رها کنید و به زودی متوجه اشتباهاتشان میشوند.

فال شمع فردا متولدین آبان

از شرایط حال حاضر شدند خوشحال نیستید و  روزمره شده اید سعی کنید این شرایط راتغییر دهید تا به موفقیت برسید.

فال شمع فردا متولدین آذر

این درست است که صبر و انتظار و دقت و تمرکز بالا در کارها بسیار مهم است اما در بعضی از کارها باید عجله کنید تا فرصت‌ها را از دست ندهید.

فال شمع فردا متولدین دی

کاری نکنید که توجه دیگران به شما جلب شود و آنها حتی به شما مشغول شوند چرا که شما بسیار انسان خوبی هستید و کارهای بد و گناه دوری می کنید.

فال شمع فردا متولدین بهمن

بالاخره اتفاقی که مدتها در انتظارش بود این اتفاق می‌افتد و شماره بسیار خوشحال و شاد می‌کند و امید و انگیزه تان را دو برابر می کند.

فال شمع فردا متولدین اسفند

اگر در کاری مهارت و استعداد ندارید آن را انجام ندهید و بیهوده دیگران را راهنمایی کنید چرا که ممکن است به خودتان و دیگران آسیب برسانید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار