فال شمع | فال شمع روزانه | فال شمع امروز

فال شمع روزانه دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوانید

فال شمع روزانه دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 خود را در این صفحه بخوانید.

فال شمع روزانه دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوانید

فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. فال شمع روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخودآگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر آینده‌ای که فال برای ما پیشگویی می‌کند از ضمیر ناخودآگاه ماست نه سرنوشت ما و فال‌گیری نوعی کشف درون شماست. فال شمع روزانه دوشنبه 28 فروردین 1402 خود را در این صفحه بخوانید.

فال شمع روزانه دوشنبه 28 فروردین ماه

آیا تاکنون به چند نکته دقت کرده اید؟ در مراسم هایی که عزیزی از دنیا رفته شمع روشن می کنند، در مکان های روحانی و مقدس شمع روشن می کنند، در روی کیک تولد شمع روشن می کنند و گفته می شود که لحظه ی فوت کردن شمع آرزو کنید ، به راستی تاکنون به چرایی این مسئله دقت کرده اید؟

شمع روشن، شامل چهار عنصر مهم از جمله ( آب ، آتش ، باد ، خاک ) است، به ترتیب پارافین شمع که ذوب می شود، عنصر آب است و شعله ی شمع که دارای حرارت است عنصر آتش می باشد، همینطور موم شمع دارای عنصر خاک است، اگر در جایی که این چهار عنصر ( آب، آتش، باد، خاک ) بطور یکجا حضور دارند، دعا کنید، یعنی در جایی که یک خلقت کامل وجود دارد، در برآورده شدن حاجت دعا کننده بسیار موثر است.

می گویند هنگام دعا، زمانی که به شمع سوزان می نگرید، به شعور باری تعالی نزدیکتر بوده و دعا به سادگی به عالم بالا خواهد رفت و اگر عاقبت نیکی برایتان باشد برآورده می شود.

یکی از اصول یوگا این است و مدیتیشنی ها می گویند ، اگر زمانی که عصبی هستید و حالت روحی خوبی ندارید ، چراغ ها را خاموش کرده و یک یا چند شمع روشن کنید ، در کنار آنها در حالت چهار زانو بنشینید و چشم های خود را بسته و دعا کنید ، پس از آن چشم خود را باز کرده و دقایقی به شمع و قطراتی که از کنار آن می ریزند بنگرید، سپس چند نفس عمیق کشیده و لحظاتی به خداوند مهربان اتصال یابید.

فال شمع

فال شمع فردا متولدین فروردین

مسافرت/ رفتن به یک مسافرت کوتاه مدت داخلی یا خارجی

فال شمع فردا متولدین اردیبهشت

عصبی شدن/ استرس/ مشاجره همراه با  استرس را از سر گذراندن/ کم طاقت شدن/ کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی ، خانوادگی ،شغلی یا اجتماعی.

فال شمع فردا متولدین خرداد

دادن هدیه و کادو به مناسبت‌های گوناگون در میهمانی، تولد، عروسی یا حتی بی‌ هیچ مناسبتی به عزیزی ..‌. .

فال شمع فردا متولدین تیر

باید به خصلت فردگرایی و بی توجهی به جمع پایان دهید؛ زیرا این ویژگی موجب دردسرهایی برایتان می شود./ با یک هدیه کوچک دل کسی را که آزرده کردید، به دست آورید./ آرزوی بزرگی در سر دارید که به زودی مقدمات برآورده شدن آن فراهم می‌شود.

فال شمع فردا متولدین مرداد

رسوایی به وجود خواهد آمد./ ممکن است فریب بخورید./ تغییراتی خواهید داشت که چندان مطلوب نیست./ از سخن‌چینی دیگران آزرده خواهید شد./ ممکن است جدایی در پیش داشته باشید.

فال شمع فردا متولدین شهریور

دوست یا دوستان جدیدی خواهید یافت./ از جانب دوست یا همسر خود کمک، هدیه یا… دریافت خواهید کرد./ بحث و مشاجره‌ای جزئی خواهید داشت.

فال شمع فردا متولدین مهر

رسیدن به آرزوی قلبی / رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص/ خواسته‌ای دارید که حتماً اجابت خواهد شد.

فال شمع فردا متولدین آبان

دریافت خبری ناراحت‌کننده یا باورنکردنی.

فال شمع فردا متولدین آذر

به وجود آمدن موفقیتی کاری، شغلی یا تحصیلی/ انجام دادن خریدی بزرگ یا کوچک که مبلغی را برای این خرید هزینه خواهید کرد.

فال شمع فردا متولدین دی

شکست و ناکامی زودگذر/ عدم موفقیت در کارها یا در شغل/  به طول انجامیدن یک برنامه خاص برای رسیدن به هدفی مشخص./ حالت افسردگی و نومیدی موقت از کار یا شخصی خاص.

فال شمع فردا متولدین بهمن

مبلغی پول را از دست می‌دهید  یا پولی را برای خود یا افرادی به عناوین مختلف خرج می‌کنید.

فال شمع فردا متولدین اسفند

امتناع از تقاضای عاشقانه / امتناع از امر خواستگاری یا ازدواج.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار