فال تاروت

فال تاروت کبیر روزانه را اینجا بگیر | فال تاروت کبیر امروز شنبه 31 فروردین 1402

امروز چه روزی خواهید داشت؟ فال تاروت شنبه 31 فروردین 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

فال تاروت کبیر روزانه را اینجا بگیر | فال تاروت کبیر امروز شنبه 31 فروردین 1402

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت است. در ایران فال تاروت چندان شناخته شده نیست. فال تاروت برای پیش بینی آینده از روشهای باستانی و قدیمی است. فال تاروت taroot نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست. برای پیش بینی از آینده خود همراه با ماه فال تاروت خود را اینجا بگیرید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

یک موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

ازدواج – تصمیم مهم

– ازدواج – عشق و زیبایی

– تصمصم گیری مهم

– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق

– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح :

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

پایان یک ارتباط

– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها

– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

توضیح :

این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.

البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

عبارت شفابخش :

من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

مذاکره و تایید

– موفقیت از طریق تلاش و کوشش

– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد

– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

عبارت شفابخش :

کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

تکامل عشق – سعادت

– رضایت از موقعیت مالی

– موفقیت افراد خانواده در کنار هم

– موفقیت زوج جوان در زندگی

– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد

توضیح :

موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

عبارت شفابخش :

زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

تنگناهای عاطفی

– بی خانمانی و فقر

– تنهایی رنج آور

توضیح :

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :

من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

پیام – نامه – شایعه

– یک نو جوان بی باک و زرنگ ، قدری مزاحم که به احساسات دیگران بی توجه است

– خبرچین و غیر قابل اعتماد

– اوضاعی که به دلیل شایعه پراکنی و خیالپردازی مشکل و پیچیده شده است

– خبر تلفنی یا نامه .

توضیح :

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.

در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

عبارت شفابخش :

طغیان من (یا نوباوه من) مثبت، سازنده و خلاق است.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

گشایش

– گشایش در کارها

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

ایستادگی در مقابل مشکلات

– لجاجت

– قدرت

– آدم بداخلاق

– پایداری

توضیح :

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.

انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.

از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

عبارت شفابخش :

من به مرور و به روشنی می دانم چه کسی هستم. این شناسایی قدرت بالقوه مرا به ظهور تمام عیار هدایت می کند.

فال تاروت روزانه متولدین دی

سرعت کارها – خبر مهم

– مسافرت

– جابجایی

– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :

درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

بی تصمیمی

– بی تصمیمی و سکون

– یک دوره رکود و بی تکلیفی

– مات و مبهوت ماندن

– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح :

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

عبارت شفابخش :

آرامشی عمیق قلب مرا پر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

شروع خوش یمن

– اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید

– استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند

– از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

توضیح :

نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

عبارت شفابخش :

تجلی نیروهای بالقوه من موجودیت مرا معنا می بخشد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار