فال تاروت | فال تاروت کبیر | فال تاروت کبیر روزانه

فال تاروت کبیر روزانه را اینجا بگیر | فال تاروت کبیر امروز چهارشنبه 3 اسفند 1401

امروز چه روزی خواهید داشت؟ فال تاروت چهارشنبه 3 اسفند را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

فال تاروت کبیر روزانه را اینجا بگیر | فال تاروت کبیر امروز چهارشنبه 3 اسفند 1401

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت است. در ایران فال تاروت چندان شناخته شده نیست. فال تاروت برای پیش بینی آینده از روشهای باستانی و قدیمی است. فال تاروت taroot نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست. برای پیش بینی از آینده خود همراه با ماه فال تاروت خود را ببینید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت عدالت: شما باید خلاهای زندگی تان را به سرعت پر کنید. فرشته زادکیل نماد فراوانی، خرد و مهربانی است. این فراوانی در قالب ثروت، خوشبختی یا سلامتی در زندگی تحقق می یابد. همچنین، او فرشته حافظه نیز بوده و به شما کمک می کند اطلاعات را به خوبی به خاطر بسپارید. تلاش کنید تا نیازهایتان را بشناسید و برایشان تلاش کنید. از آینده نترسید، زیرا آینده از آن شماست!

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ارابه: شما باید از شر چیزهایی که آزارتان می دهد، خلاص شوید. میکائیل به شما قدرت، صبر و شجاعت می دهد تا از موانع عبور کنید. با کمک این فرشته می توانید الگوها و عادت های قدیمی را بشکنید. میکائیل به عنوان فرشته حقیقت (صداقت)، باعث می شود تا با خود صادق باشید. مهارت های ارتباطی شما در حال حاضر خوب است، بنابراین، سعی کنید با صداقت، واقعیت را ببینید و دست از توجه به ایده آل ها و توهمات بردارید. سرنوشت تان را به دست خود بگیرید تا به اهدافی که می خواهید، برسید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت شیطان: این کارت به شما نشان می دهد که در حال حاضر، با مشکلاتی در زندگی تان دست و پنجه نرم می کنید، به همین دلیل، Tual برای کمک به اینجا آمده است. او به شما قدرت می دهد تا جنبه های مختلف شخصیتی خود را متعادل کنید. شما برای رسیدن به اهداف تان، اشتیاق مهارناپذیری دارید و این فرشته به شما کمک می کند تا به خاطر افکار منفی، اهداف تان را کنار نگذارید. شما توانایی انجام بهترین کارها را دارید، بنابراین به قدرت خود و فرشته نگهبان تان اعتماد کنید، تا از پس انجام آن ها بربیایید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کشیش: احساسات مثبت به زندگی تان برکت می دهد. عشق در زندگی شما جایگاه مهمی دارد. فرشته هانیل به شما می آموزد که عشق به دو دسته تقسیم می شود: “نوع اول عشق به خانواده، دوستان و معشوق و نوع دیگر به دنیا و محیط اطراف”. اگر دوران سختی را پشت سر می گذارید، هانیل می تواند به شما کمک کند تا با عشق ورزیدن به جهان، ایمان تان را تقویت کنید. به خود و احساسات تان اعتماد کنید و مطمئن باشید با ابراز عشق به کائنات، مسیر سعادت و هماهنگی را پیدا خواهید کرد.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ستاره: در حال حاضر، شما به روابط تان با اطرافیان خود تمرکز کرده و از آن ها شدیدا حمایت می کنید. موریل می تواند به شما کمک کند تا عقاید تان را راحت تر مطرح کنید. اخیرا، شما تمایل دارید افکارتان را مخفی نگه دارید و آنها را به کسی مطرح نکنید، اما این کار برایتان مشکل ایجاد خواهد کرد. بهتر است شهامت و شجاعت پیدا کنید و عقاید قلبی تان را، حتی اگر به نظرتان ایده آل و خوب نیستند، با دیگران مطرح کنید. همیشه حقیقت خوب است، بنابراین آن را مخفی نکنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت چرخ اقبال (چرخ سرنوشت): این فرشته تعادل و آرامش را وارد زندگی شما می کند. ممکن است در ابتدا، احساس بلاتکلیفی و شاید رنج و اندوه کنید. احساسات مثبت و منفی به یک اندازه در زندگی مهم هستند. با این حال، فرشته کاسیل سعی می کند تا آن جا که ممکن است بدی ها را به خوبی تبدیل کند. شما به آرامش نیاز دارید و این فرشته به شما ایمان و باور می دهد. به زودی می توانید در مسیر خوشبختی قرار بگیرید و توازن و هماهنگی (عدالت) را که نیاز دارید، در زندگی احساس کنید. کارهای خوب انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشید و در ازای آن خوبی دریافت کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت جادوگر: این کارت نشان می دهد که شما در راه رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی هستید. شما در حال حاضر، به اهداف بلند مدت تان فکر می کنید، از موانع گذشته عبور کرده و به زندگی تان سر و سامان می دهید. وقتی فرشته نگهبان تان را فراخوانده و نیرو شفابخشی او را باور کنید، برایتان قدرت و خرد به همراه خواهد آورد. Melchizedek (ملچیزدک) از بزرگترین فرشتگان الهی است که به شما کمک می کند تا با نیرو تاریکی مبارزه کنید. بنابراین، دیگر نگران نباشید، شما در مسیر درست قرار دارید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت مرد به دار آویخته: احساس می کنید تنها هستید و مورد بی توجهی قرار گرفته اید، از این رو، زندگی نابسامانی دارید. ممکن است منتظر برگشت شخص مورد علاقه یا درست شدن رابطه ای باشید که به پایان رسیده است. به طور کلی، شما به دنبال عشق هستید، اما احساسات تان کاملاً مشخص و واضح نیست. فرشته متاترون اینجا است تا به شما کمک کند دوباره تمرکز کنید. قدرت شفابخشی او می تواند اعتماد به نفس شما را بازگردانده و شما را از خوب بودن تصمیم تان مطمئن کند. متاترون از شما در برابر طوفان های زندگی محافظت می کند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله: شما باید افق دید خود را گسترش دهید و ادنچیل در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. شما در شرایطی گیر کرده اید که به نظر می رسد مناسب تان است، اما آن را دوست ندارید. چیزهایی که محدودتان می کند را کنار بگذارید. ادنچیل به شما کمک می کند تا بفهمید واقعاً به چه کاری علاقه دارید. وقت آن است که به صدای قلب خود گوش دهید. کم تحرکی فعلی، شما را به سمت پذیرش یک ذهنیت تهاجمی و تند سوق می دهد. بیندیشید و لجباز نباشید، زیرا این کار برایتان سودی نخواهد داشت! به توانایی های خود اعتماد کنید، زیرا فرشته نگهبان تان اینجاست تا شما را راهنمایی کند.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت مرگ: پیس تیس سوفیا در مواقع استرس زا به شما یاری رسانده و کمک می کند تا از موانع، عبور کرده و به سعادت برسید. این فرشته نماد تجدید قوا است. او از شما می خواهد عادت هایتان را کنار بگذارید. پیس تیس سوفیا به شما کمک می کند که تا خود واقعی تان را پیدا کنید و با اعتماد به خود، از خردتان بهره ببرید. نگران نباشید! در هر چالشی که قرار دارید، به سمت آرامش پیش خواهید رفت.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت امپراطور: به نظر می رسد از نظر احساسی و جسمی خسته اید یا استرس دارید. رافائل اینجاست تا به شما کمک کند رو به جلو حرکت کنید. شما در درون خود قدرت غلبه بر ناملایمات را دارید. فرشته رافائل می تواند به شما انرژی دهد تا از این قدرت، برای کمک به دیگران و همچنین خودتان استفاده کنید. او به شما یادآوری می کند که نسبت به خود صادق باشید و اجازه ندهید دنیای بیرون، شما را سرنگون کند. به خودتان اعتماد کنید تا مشکلات را با آرامش پشت سر گذاشته و به نتایج خوبی برسید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت برج: آمبریل تاکید می کند برای رسیدن به خواسته هایتان، مشتاق باشید. او معتقد است شما فردی عجول بوده و بدون فکر کار انجام می دهید. شما می دانید که چگونه گوش کنید و به افراد مشاوره بدهید، اما این فرشته به شما یادآوری می کند که از توجه بیش از حد به مشکلات دیگران خودداری کنید. آمبریل در کنار شماست تا شما را برای رسیدن به اهداف تان حمایت کند. شما باید یاد بگیرید که چه زمانی اقدام کرده و کی عقب نشینی کنید تا در زمان درست، به اهداف تان برسید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار