تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس سه شنبه | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس امروز سه شنبه 23 اسفند ماه | مدارس و دانشگاه‌های این شهر فردا تعطیل شد

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در روز سه شنبه 23 اسفند منتشر شد.

تعطیلی مدارس امروز سه شنبه 23 اسفند ماه | مدارس و دانشگاه‌های این شهر فردا تعطیل شد

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس سه شنبه 23 اسفند اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران طی هفته های گذشته به دلیل برف و برودت هوا ، آلودگی و افزایش آلاینده ها اعلام شده بود.

تعطیلی مدارس امروز سه شنبه 23 اسفند ماه

نابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران فردا سه شنبه 23 اسفند 1401 به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس در روز دوشنبه بیست و دوم اسفندماه تصمیم گیری نکرده اند اما خوادث منجر به مسمومیت تعدادی از دختران دانش آموز در برخی شهرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های این مناطق تعطیل شوند.نابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران فردا سه شنبه 23 اسفند 1401 به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس در روز دوشنبه بیست و دوم اسفندماه تصمیم گیری نکرده اند اما خوادث منجر به مسمومیت تعدادی از دختران دانش آموز در برخی شهرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های این مناطق تعطیل شوند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار