تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس در آستانه عید نوروز | اطلاعیه تعطیلی مدارس بدلیل مسمویت ها و عید نوروز

وزیر آموزش و پرورش تکلیف تعطیل شدن مدارس تا آخر سال را روشن کردوزیر آموزش و پرورش تکلیف تعطیل شدن مدارس تا آخر سال را روشن کرد.

تعطیلی مدارس در آستانه عید نوروز | اطلاعیه تعطیلی مدارس بدلیل مسمویت ها و عید نوروز

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس برای جشن نوروزی اعلام شد. مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره احتمال تعطیلی زودهنگام مدارس از ۲۷ اسفندماه گفت: طبق تقویم تا آخرین روز سال در خدمت دانش آموزان هستیم. وزیر آموزش و پرورش گفت: موردی برای نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس کشور تا پایان سال قطعی شد؟

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان بنا به درخواست خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند که بر اثر جو روانی ایجاد شده بوده و تحت تأثیر قرار گرفته بودند و یا بیماری زمینه‌ای داشتند.

وی افزود: هیچ یک از دانش‌آموزان زیاد در بیمارستان نماندند و پس از مراقبت‌های اولیه ترخیص شدند.

نوری اضافه کرد: حضور در فضاهای رسانه‌های غیررسمی موجب شتاب این جو روانی و نگرانی بیشتر اولیا و دانش آموزان شده است لذا از همگان درخواست داریم به اخبار رسمی و رسانه‌های معتبر توجه کنند. این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار