رابطه جنسی | روابط زناشویی

تعداد دفعات رابطه جنسی به طور طبیعی چقدر است؟ | استاندارد رابطه جنسی زوجین

بیشتر مطالعات نشان می‌دهند که یک فرد بالغ آمریکایی به طور متوسط ​​50 تا 70 بار در سال رابطه جنسی دارد که...

تعداد دفعات رابطه  جنسی به طور طبیعی چقدر است؟ | استاندارد رابطه جنسی زوجین

نهایتا بهترین و مطلوب‌ترین رابطه‌ی جنسی زمانی رخ می‌ده که هر دو طرف لذت کافی ببرن و در زمان مناسب ارضا بشنوند. داشتن یک رابطه جنسی مطلوب به عوامل مختلفی وابسته است؛ یکی از آن‌ها، مدت زمانی است که دخول در رابطه طول می‌کشد. در واقع برخلاف افراد رابطه جنسی لذت بخش نباید ساعت‌ها طول بکشد و تنها باید مطابق با زمان گفته شده باشد. معمولا یک قرص با دوز کم چند ساعت قبل از نزدیکی به خوبی میتواند زمان انزال را به مقدار قابل ملاحظهای افزایش دهد.

رابطه جنسی

تعداد دفعات رابطه  جنسی به طور طبیعی چقدر است؟

در طول سال ها، مطالعات مختلف سعی کرده اند به این سوال قدیمی پاسخ دهند که زوج ها چند بار رابطه جنسی دارند و چه میزان از آن طبیعی است. در حالی که یافته‌های تحقیقات متفاوت است،ز تقریباً یک تا دو بار در هفته می شود. با این حال، عوامل مختلفی، مانند سن و وضعیت تأهل، احتمالاً در میزان فراوانی جنسی «طبیعی» برای افراد عادی نقش دارند.

تعداد نزدیکی در هفته یا ماه، چیزی نیست که بتوان آن را به طور مشخص بیان کرد. اما بر اساس تحقیقات، یک میانگین طبیعی برای تعداد رابطه در سال وجود دارد. بر این اساس، در سن 18 تا 29 سالگی، میانگین نزدیکی حدود 112 بار در سال، یعنی 2 بار در هفته است. در سن 30 تا 39 سالگی، 86 بار در سال یعنی حدودا ماهی 6-7 بار و در سن 40 تا 49 سالگی، به میزان 69 بار در سال (یعنی نصف جوانان 18تا 29 سال) می‌رسد. بنابراین عملکرد جنسی طبیعی در زنان و مردان در سنین و نژادهای مختلف، تفاوت دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار