رابطه جنسی | روابط زناشویی

مدت زمان رابطه جنسی نرمال چقدر باید باشد؟ | چگونه میتوان طول رابطه جنسی را افزایش داد ؟

معمولا یک قرص با دوز کم چند ساعت قبل از نزدیکی به خوبی میتواند زمان انزال را به مقدار قابلملاحظهای افزایش دهد.

مدت زمان رابطه جنسی نرمال چقدر باید باشد؟ | چگونه میتوان طول رابطه جنسی را افزایش داد ؟

ز

مدت زمان رابطه جنسی نرمال چقدر باید باشد؟

طی یک نظرسنجی که درمانگران جنسی در ایالات متحده و کانادا به‌عمل آوردند، مشخص شد که رابطه جنسی رضایت‌بخش برای زوجین باید از ۳ تا ۱۳ دقیقه طول بکشد. درواقع برخلاف تصورات رایج در موردنیاز به ساعت‌ها فعالیت جنسی، مدت ‌زمان مناسب رابطه زناشویی ۳ تا ۱۳ دقیقه است.

 تحقیقی که روی هزاران داوطلب انجام شد، مدت زمان مناسب رابطه زناشویی به چهار دسته مناسب، مطلوب، خیلی کوتاه و خیلی طولانی دسته‌بندی شدند. پژوهشگران جنسی مدت زمان رابطه جنسی از ۳ تا ۷ دقیقه را در دسته مناسب، از ۷ تا ۱۳ دقیقه را در دسته مطلوب، از یک تا دو دقیقه را در دسته خیلی کوتاه و از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه را در دسته خیلی طولانی قرار دادند.

 محققان اظهار داشتند هر زن یا مرد در خصوص عملکرد جنسی خود و همچنین شریک زندگی‌شان بر باورهای شخصی و فرهنگ جامعه متکی است.

 متأسفانه فرهنگ رایج امروزی نشانه‌های زیادی را در رابطه با فعالیت‌های جنسی تعیین کرده است. به نظر می‌رسد که اغلب مردان و زنان یک‌سری الگوهای فانتزی جنسی برای برقراری رابطه جنسی دارند. به طور مثال برخی از افراد بر این باورند که هرچه آلت تناسلی بزرگ‌تر باشد، رابطه جنسی بهتری برقرار خواهد شد یا اینکه افرادی که نعوظ‌های سختی دارند یا به دیر انزالی مبتلا هستند رابطه جنسی بهتری را تجربه خواهند کرد.

در تحقیقات نشان داده شده است که درصد زیادی از مردها و زنان تمایل دارند رابطه جنسی‌شان بیش از ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد. یک دانشیار روان‌شناسی گفت به نظر می‌رسد این وضعیت منجر به ناامیدی و نارضایتی شود. ما امیدواریم با استفاده از تحقیقات و فرهنگ‌سازی بتوانیم چنین تخیلاتی را از بین ببریم و رابطه جنسی قابل‌قبول و واقع‌بینانه‌تری را به ارمغان بیاوریم.

 این تحقیقات نشان می‌دهد اگر شخصی نگران مدت زمان مناسب رابطه زناشویی خود باشد، با استفاده از این اطلاعات می‌تواند نگرانی خود را برطرف کرده و به جای مصرف دارو به مشاوره‌های اولیه با روان‌شناسان روی بیاورد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار