تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس شنبه | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس و ادارات شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی ماه | تعطیلی مدارس در تهران؟

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در روز شنبه و شنبه 24 و 25 دی منتشر شد.

تعطیلی مدارس و ادارات شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی ماه | تعطیلی مدارس در تهران؟

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس چهارشنبه و پنج شنبه 21 و 22 دی اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران تا اخر هفته گذشته به دلیل آلودگی و افزایش آلاینده ها اعلام شده بود. استان های فارس گیلان و گلستان و خراسان رضوی به دلیل شدت سرما و برودت امروز تعطیل شد. 

مدارس و ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد.امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان و نیز برنامه‌های عادی مدارس و دانشگاه‌ها به قوت خود باقی است و تصمیم گیری در این خصوص با خود دانشگاه‌ها و مدارس است.

کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.

بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد و تعطیل نیستند.

یک منبع آگاه:  وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد. 

استانداری تهران:با توجه به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان، ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل می‌باشند.  

همچنین ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیرحضوری فعالیت می‌نمایند تعطیل می‌باشند.  

ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند. 

همچنین کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل می باشد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود. 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار