تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس سه شنبه | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 21 دی ماه | تعطیلی مدارس در این استان ها؟

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 21 دی منتشر شد.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 21 دی ماه | تعطیلی مدارس در این استان ها؟

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس چهارشنبه 21 دی اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران تا اخر هفته گذشته به دلیل آلودگی و افزایش آلاینده ها اعلام شده بود. استان های فارس گیلان و کلستان و خراسان رضوی ببه دلیل شدت سرما و برودت امروز تعطیل شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس برخی از مناطق استان فارس باتوجه به بارش برف و باران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در روز سه شنبه بیستم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح، تمامی مدارس شهرستان های اقلید، خرمبید ، آباده و بخش مرکزی شهرستان سپیدان تعطیل و به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها برگزار خواهد شد.

بنابراین اطلاعیه، آموزش در تمامی مدارس شهرستان شیراز، کازرون و فیروزاباد نیز به علت بارندگی شدید و آب گرفتگی معابر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

همچنین بر همین اساس تمامی کلاس های درس مدارس شهرستان بیضا و بخش همایجان شهرستان سپیدان نیز با تاخیر یک و نیم ساعته و راس ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم (ویژه بزرگسالان) در همه مناطق استان به قوت خود باقیست وراس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

همچنین سایر امتحانات داخلی نیز در این مناطق لغو با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار