2022|پایان جام جهانی

تلاش‌های تن‌هاخ: استخدام مربی برای کاهش بار روانی

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مربی خاصی را به کادرش اضافه کرده تا بار روانی روی بازیکنانش را کاهش دهد.

تلاش‌های تن‌هاخ: استخدام مربی برای کاهش بار روانی

منچستریونایتد امشب باید در فاصله تنها سه روز پس از پایان جام جهانی 2022 قطر بار دیگر به میادین برگردد و رقابت‌های باشگاهی را با بازی برابر برنلی در جام اتحادیه از سر بگیرد. 
شرایط خاص این فصل و فشار ناشی از برگزاری جام جهانی در فصل پاییز باعث شده که تن‌هاخ برای کاهش بار روانی ایجاد شده روی بازیکنان به فکر استفاده از مربی جدیدی باشد. 
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که این مربی هلندی برای بهبود عملکرد تیمش در نیم فصل دوم و کمک به شرایط روحی آنها از یک مربی به نام رینیر کورس که به مربی روانشناس مشهور است استفاده خواهد کرد. 
حضور این مربی در روزهای اخیر در تمرینات یونایتد مشهود بوده و در بسیاری از تصاویر منتشر شده در زمین و در کنار بازیکنان و کادر فنی این تیم دیده شده است. 


او همچنین در وقفه برگزاری جام جهانی به همراه این تیم به اردوی تمرینی اسپانیا رفت و به نظر می‌رسد که قرار است نقش مهمی را در کمک به شرایط احساسی بازیکنان خصوصا در صورت رخ دادن مصدومیت‌های جدی برای آنها با توجه به فشردگی شدید تقویم بازی‌ها تا پایان فصل ایفا کند. 
همچنین گفته می‌شود که تن‌هاخ با مربیان و مدیرانی از تیم‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس هم در ارتباط بوده تا با آنها درباره الگوهای خواب و تغذیه مشورت کند و بهترین شرایط ممکن را برای بازیکنان فراهم کند. 

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار