بیمه تکمیلی بازنشستگان | بیمه بازنشستگان

خبر خوب مدیرعامل تامین اجتماعی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

سخنگوی هیات رئیسه مجلس حذف فوق‌العاده ویژه کارکنان دولت در مجلس در جریان بررسی لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری را تکذیب کرد.

خبر خوب مدیرعامل تامین اجتماعی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

خبر خوب مدیرعامل تامین اجتماعی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

اسدی، رییس کانون عالی کارگران بازنشسته سراسر کشور امروز در اولین  نشست رسمی  فراکسیون بازنشستگان گفت: از آنجایی که امسال سرانه بیمه تکمیلی هر بازنشسته ۲۰۵ هزار تومان است، از فراکسیون بازنشستگان میخواهیم که ما را به ثمر نشستن این مطالبه کمک کنند و همچنین از دکتر موسوی، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی نیز میخواهیم که همانند سال گذشته، ۵۰ درصد سرانه بیمه تکمیلی را پرداخت کنند.

موسوی نیز در پاسخ گفت: در حوزه درمان ما هرگونه حمایتی که لازم باشد انجام میدهیم و همین جا اعلام میکنم که سازمان تامین اجتماعی، ۵۰ درصد سرانه بیمه تکمیلی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان را پرداخت میکند.

نشست مهم فراکسیون بازنشستگان مجلس با روسای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور

نشست فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی با حضور رؤسای کانون های بازنشستگی کشوری، لشگری و تامین اجتماعی سراسر کشور عصر امروز (دوشنبه، 7 آذرماه) به ریاست مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و با حضور جمعی از نمایندگان و موسوی رئیس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

 

در این نشست اعضای فراکسیون ایثارگران شنوای مطالبات و دغدغه های بازنشستگان بوده که به موضوع تامین معیشت، بهبود جایگاه و شان کانون های بازنشستگی، همسان سازی حقوق بازنشستگان، تکمیل پوشش های بیمه ای به ویژه بیمه تکمیلی، پرداخت کمک رفاهی مندرج در قوانین سالیانه و خدمات رفاهی، حمایت از صندوق های بازنشستگی و احیای منزلت بازنشستگان اشاره داشت.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار