جام جهانی 2022|اسپانیا 1 - 1 آلمان

اسپانیا 1 - 1 آلمان، گلزن‌ها روی نیمکت بودند!

آخرین بازی از دور دوم گروه E بین دو تیم اسپانیا و آلمان برگزار شد که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

اسپانیا 1 - 1 آلمان، گلزن‌ها روی نیمکت بودند!

به گزارش ورزش سه، شاگردان لوییز انریکه بازی را بهتر آغاز کردند و فوتبال مالکانه خود را از همان دقیقه اول به ژرمن‌ها دیکته کردند. اگر تیر دروازه به کمک دست‌های نویر نمی‌آمد، دنی اولمو خیلی زود گل اول اسپانیا را به ثمر می‌رساند. لاروخا سعی داشت با ارائه فوتبال مالکانه و همان فلسفه تیکی تاکای معروف به گل برسد اما فلیک قصد داشت با بستن فضاها مانع این امر شود و برای به گل رسیدن روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده بود که البته با این حربه یک بار در نیمه نخست به گل رسیدند اما رودیگر چند سانتی متری در آفساید قرار داشت.

انریکه خیلی زود در نیمه دوم دست به تعویض زد و موراتا دقایقی پس از حضورش در زمین گل اول لاروخا را به ثمر رساند. پس از این گل فلیک تعویض‌هایش را شروع کرد و فولکروک که تازه از نیمکت به زمین آمده بود جواب موراتا را با یک ضربه سنگین به زیر طاق دروازه سیمون داد تا هر دو مربی در این بازی تعویض طلایی داشته باشند.

حالا با این نتیجه اگرچه ژرمن‌ها کماکان در قعر جدول قرار دارند اما در صورت پیروزی مقابل کاستاریکا تحت شرایط خاص شانس صعود به دور بعد را خواهند داشت‌. در پایان دور دوم‌اسپانیا با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ژاپن و کاستاریکا با ۳ امتیاز پشت سر لاروخا قرار گرفته‌اند.

جام جهانی 2022 قطر - گروه E - ورزشگاه: استادیوم البیت - داور: دنیل ماکلیه - ساعت 22:30 به وقت ایران

جام جهانی 2022 قطر - گروه E - ورزشگاه: استادیوم البیت - داور: دنیل ماکلیه - ساعت 22:30 به وقت ایران

تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، نیکلاس سوله، داوید رائوم (86- نیکو شولتربک)، تیلو کرر (69- لوکاس کلاسترمن)، جاشوآ کیمیش، گورتزکا، ایلکای گوندوگان (69- لروی سانه)، جمال موسیالا، سرژ گنبری (85- یوناس هوفمن) و توماس مولر (69- نیکلاس فولکروک)

سرمربی: هانسی فلیک

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار