جام جهانی 2022 قطر|تیم ملی ایران

ایران در این بخش بهترین تیم جام ‌جهانی است

تیم ملی فوتبال ایران در پایان روز ششم رقابت‌های جام جهانی و با وجود شکست در بازی نخست توانست در برخی بخش‌های تدافعی آمار قابل قبولی به دست بیاورد.

ایران در این بخش بهترین تیم جام ‌جهانی است

به گزارش" ورزش سه" بعد از پایان بازی های روز گذشته جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران با 22 بازپس‌گیری توپ در این بخش تدافعی بهترین عملکرد را داشته است. نکته جالب اینجاست که آمار تیم ملی آمریکا سومین حریف تیم ملی در بازی های مرحله گروهی از این نظر با صفر بازپس‌گیری یکی از تیم‌های انتهای جدول است.

براساس آمار اعلام شده تیم ملی ایران در دو بازی گذشته با وجود دریافت شش گل در مسابقه برابر انگلستان در برخی از بخش های تدافعی عملکرد جالبی داشته است. تیم ملی در دو بازی گذشته 37 پرتاب اوت داشته است. 22 تکل و 28 اقدام به تکل از دیگر اقدمات دفاعی بازیکنان تیم ملی در دو بازی اول جام جهانی بوده است.

تیم ملی ایران 14 ضربه آزاد کنار دروازه، 24 خطا انجام داده و 21 ضربه آزاد را به دست آورده است. اما نکته جالب توجه در این جدول آمار بازپس‌گیری است. بازپس‌گیری به این معنا که تیم ایران توانسته توپ را از حریفانش گرفته و تحت مالکیت درآورد. آمار تیم ملی ایران 22 است درحالی که تیم ملی آمریکا صفر بازپس‌گیری داشته است. تیم های ملی اکوادور و انگلستان با آمار ۱۶ در رده های بعدی این جدول قرار دارند

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار