وام ضروری بازنشستگان | ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

آغاز ثبت‌نام جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز+جزئیات

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام جدید وام ضروری ۱۲میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از امروز ششم اردیبهشت ماه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز+جزئیات

«محمود مرتضایی‌فرد» اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (سه‌شنبه ششم اردیبهشت ماه) تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «مبلغ این تسهیلات همانند مرحله قبل، مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد چهار درصد است»، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه‌گانه خود شامل دفتر کل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات به همه عزیزان نخواهد بود.

مرتضایی‌فرد گفت: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت‌های مشخص پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می‌شود، تصریح کرد: اسامی واجدان شرایط براساس نوبت‌بندی انجام شده در همین سایت اعلام می‌شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدان شرایط، واریز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، طبق آخرین آمار، مجموع بازنشستگان، ازکارافتادگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اسفندماه ۱۳۹۹ به یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۱۰۵ نفر رسید که از این تعداد، یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۲۶ نفر بازنشسته، ۱۳ هزار و ۴۲۱ نفر ازکارافتاده و بیش از ۲۷۰ هزار نفر وظیفه‌بگیر (۶۱ هزار و ۴۲۹ نفر ورثه شاغل متوفی و ۲۰۹ هزار و ۳۲۹ نفر ورثه بازنشسته متوفی) هستند.

منبع: ایمنا

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار