پیاده روی در اربعین حسینی

شلوغ ‌ترین مرز اربعین کدام مرز است؟ / امسال پیاده روی اربعین انجام می شود؟

با همکاری هلال احمر با موکب ها در ایام اربعین پیاده روی را برای زائران هموارتر می کند اما مسافران در نظر داشته باشند که گرمای هوا در پیاده روی امسال اربعین جدی است.

شلوغ ‌ترین مرز اربعین کدام مرز است؟ /  امسال پیاده روی اربعین انجام می شود؟

موکب هایی که خواهان ارائه خدمات در ایام اربعین هستند می توانند با هلال احمر همکاری کنند. مکان های موکب های درمانی به زائران اربعین اعلام می شود. در مسیر پیاده روی اربعین تمام موکب های درمانی قرار می گیرند.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه ای که با حضور پُلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و نمایندگانی از شهرداری، سپاه و سایر ارگان‌های ذی ربط برگزار شده بود، گفت: موکب‌هایی که خواهان ارائه خدمات درمانی هستند می‌توانند به هلال احمر درخواست بدهند تا هلال احمر با آنها همکاری کند. موقعیت مکانی موکب های درمانی هلال احمر و موکب‌های همکار با هلال‌احمر به اطلاع زائران رسانده می‌شود.

پُلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه این جلسه افزود: در ایام‌ اربعین حسینی، هلال احمر تنها نهاد ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در مرزها است. بهتر است تمام موکب های درمانی در مسیر پیاده روی اربعین زیر نظر هلال احمر قرار بگیرد.

گرمای هوا در پیاده روی امسال اربعین جدی گرفته شود

سردار فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران نیز در جلسه شورای سیاست گذاری اربعین حسینی (ع) هلال احمر اظهار کرد: به مراقبت‌های گرمازدگی باید توجه جدی داشته باشیم و مرز تمرچین و خوزستان به دلیل آب و هوایشان باید بیشتر جدی گرفته شوند.

وی ادامه داد: مرز مهران شلوغ ترین مرز ما در اربعین و جزو گرمترین مرزها است. مرزهای شلمچه و خسروی و چذابه هم این گرما را دارند به همین دلیل باید زائران را به دو مرز دیگر سوق دهیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، فضلی با بیان اینکه باید هماهنگی و هم افزایی مناسبی بین ارگان‌ها رخ دهد تا زائران، سفری ایمن داشته باشند، ادامه داد: گرمای هوا امسال بیشتر از سال های قبل است به همین دلیل باید ظرفیت های مرزهای شمال غرب را افزایش دهیم تا زائران دچار بیماری نشوند.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار