زائران اربعین

خبر مهم از بازگشایی مرز عراق برای زائران ایرانی | زائران اربعین بخوانند

سید مجید میراحمدیگفت: مرزهای هوایی و زمینی توسط دولت عراق بازگشایی شد.

خبر مهم از بازگشایی مرز عراق برای زائران ایرانی | زائران اربعین بخوانند

طبق پیش بینی ها امنیت و آرامش برای زائران اربعین برقرار است. نکاتی برای زائران اربعین توصیه می‌شود که رعایت آن‌ها برای همه افرادی که قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین را دارند، مهم و ضروری است. زائران اربعین بهتراست یک کارت شناسایی درمانی برای خود درست کنند. زائران اربعین عشق به امام حسین دارند.

زائران اربعین

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و نظامی وزارت کشور اعلام کرد: همان طوری که پیش‌بینی می‌شد امنیت و آرامش در عراق حاکم شده و خبرهای واصله از عراق این است که به سرعت اوضاع به سمت عادی شدن سیر می‌کند.

زائران اربعین

مرزهای عراق برای تردد زائران باز شد

وی افزود: دولت عراق مرزهای هوایی و زمینی را بازگشایی کرده و شرایط ان شاءالله آماده است که ما به حالت عادی بازگردیم. با این شرایط در حال حاضر فرودگاه های کشور ما برای پروازها به سمت بغداد و نجف مجدداً آماده می‌شوند و پروازها برای اقدام مطابق برنامه قبلی خودشان انجام شود و دیگر منعی برای پروازها وجود ندارد. ان‌شاءلله سازمان هواپیمایی نیز اطلاعات لازم را برای پرواز از مبدا ایران به مقصد عراق اعلام می‌کند.

میر احمدی بیان کرد: موکب‌ها نیز می‌توانند از مرزها عبور کند و مشکلی از این‌جهت نیست. در مورد عبور زائرین از مرزهای زمینی ان‌شاءلله ما پس از اطمینان صددرصد و کامل، ساعت‌های آینده اعلام می‌کنیم که ساعت عبور از مرزهای ما کی خواهد بود، بنابراین عزیزان منتظر بمانند تا ما ساعت عبور و بازگشایی مرز های زمینی برای زائران را اعلام کنیم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار