مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان

روزهای سخت قاچاقچیان / دست قاچاقچیان رو می شود

بنا بر اعلام فرمانده کل انتظامی کشور قاچاقچیان روزهای سختی را پیش رو دارند به طوری که قاچاق از مرز تا عمق کشور پیگیری می‌شود.

روزهای سخت قاچاقچیان / دست قاچاقچیان رو می شود

در راستای مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان شیوه جدیدی تمهید شد. سردار رادان سخت پیگیر قاچاقچیان است به طوری که قاچاقچیان به طور لحظه ای با استفاه از تجهیزات جدید رصد می شوند.  

سردار احمد رادان صبح امروز ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع کنترل کویر نه تنها کویر کرمان، در برنامه نیروی انتظامی قرار دارد تا با مانوری که به زودی یگان‌های تکاوری با استفاده از تجهیزات بالگردی و پهپادی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به رصد نوبه‌ای سیستم کویر افزود: کار با ساختار و سازمان در حال انجام است و انشاءالله به زودی آثار و نتایجش را مردمی که با کویر همسایه  هستند، خواهند دید.

بنزین قاچاق

رادان در ادامه بیان کرد: در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال  ۱۴۰۲ برای تحقق شعار  رشد تولید  و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم و البته حمایت‌هایی نیز باید صورت بگیرد که دنبال هستیم این اتفاق بیافتد.

فرمانده کل انتظامی کشور درباره ساماندهی اتباع خارجی اظهار کرد: ساماندهی اتباع در دستور کار همه مراکزی قرار دارد که به نوعی با اتباع سر و کار دارند و این ساماندهی باید شامل این شود که چه تعداد اتباع مجاز هستند و چه تعداد از این اتباع اجازه این را دارند که اقامت داشته باشند.

وی افزود: حقیقت این است به هر حال تعدادی از جاهایی که نیاز به قدرت کار دارد در اتباع نهادینه شده و وجود دارد و باید برای این ظرفیت تصمیم گیری و استفاده شود؛ طبیعی است که اتباع غیرمجاز حتما دو  خطر را در  منطقه دارند،  یک خطر آشفتگی و اینکه خودشان سرگردان هستند و دوم اینکه قانون را زیر پا گذاشته‌اند و ما مجری قانون  هستیم و قانون را پیگیری می‌کنیم.

رادان درباره طرح عفاف و حجاب گفت: از همکاران عزیزم تشکر می‌کنم که مقتدرانه اما هوشمندانه در موضوع حجاب و عفاف که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف  شرعی‌مان است، عمل کردند.

فرمانده فراجا اظهار کرد: همچنین از مردم تشکر می‌کنم که همراهی، حمایت و همکاری کردند و ما از حمایت بی دریغ مردم و مسئولان در این موضوع تشکر می‌کنیم و همه بدانند حتما این مسیر و ماموریت به واسطه عمل خیرخواهانه‌ای که برای حتی مخاطبینمان هست، راه بی‌بازگشت می‌دانیم  و تا اخر ادامه خواهیم داد.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار