رخنه قاچاقچیان سوخت به اتوبوس شهری؛ دستگیر شدند

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی شهرستان ری ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق از ۲ دستگاه اتوبوس شرکت واحد و یک خودروی ایسوزو کشف شد که عاملان آن دستگیر شدند.

رخنه قاچاقچیان سوخت به اتوبوس شهری؛ دستگیر شدند

سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه در این باره توضیح داد: در پی دریافت اخباری در هفته های اخیر مبنی بر دپو، توزیع و قاچاق سوخت به صورت خارج از شبکه در یکی از واحد های صنعتی در محدوده خاورشهر پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری مربوط قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که یک واحد صنعتی در محدوده خاورشهر مقادیر فراوانی فرآورده های نفتی را در مخازن بزرگ خارج از شبکه توزیع جمع آوری کرده است و در شاخه دیگری از تحقیقات به دست مشخص شد که متهمان با استفاده از ۲ دستگاه اتوبوس شرکت واحد و یک دستگاه خودرو ایسوزو اقدام به قاچاق فرآورده های جمع آوری شده کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با هماهنگی های قضایی به محل موردنظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل حدود ۴۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق کشف شد.

طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه ۴ قاچاقچی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی بخش خاوران منتقل شدند.

وی بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید و از مردم درخواست کرد: هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار