پرسپولیس| کریم باقری

بازگشت کریم باقری به پرسپولیس منتفی شد

بازگشت کریم باقری به پرسپولیس کلا منتفی شده و دیگر اتفاقی جدیدی در این باره نخواهد افتاد.

بازگشت کریم باقری به پرسپولیس منتفی شد

خبرملت: سایت فوتبالی نوشته آنطور که خبر به ما رسیده است، بازگشت کریم باقری به پرسپولیس کلا منتفی شده و دیگر اتفاقی جدیدی در این باره نخواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش رضا درویش در این باره صحبت کرد و تایید کرد که باقری به پایان کارش در پرسپولیس رسیده است. همان زمان گفته شد که قرار است سید جلال حسینی به کادر فنی اضافه شود و جای کریم باقری را بگیرد. پس از آن بود که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت به این خبر واکنش منفی نشان دادند و خواستار این شدند که باقری دوباره برگردد.

 حتی یحیی گل‌محمدی و چند بازیکن تیم هم در استوری‌های‌شان از باقری حمایت کردند تا نشان بدهند خواستار بازگشت او هستند. در این مدت برخی پیشکسوتان پرسپولیس هم اعلام موضع کردند و از باشگاه خواستند باقری را برگرداند. اما واقعیت این است پرونده باقری در پرسپولیس بسته شده و باشگاه دیگر اقدامی در این باره نخواهد کرد.

 در برنامه امروز ورزش و مردم هم نه رضا درویش درباره باقری حرف زد و نه مجری برنامه سوالی پرسید. فقط وقتی ماجرای کمک‌های هوادار متمول ساکن کانادا مطرح شد درویش بدون نام بردن از کریم باقری، شایعه دخالت هوادار متمول را در مسائل فنی را تکذیب کرد. البته تنها خبری که درباره دخالت او در مسائل فنی منتشر شده همین ماجرای کریم است و هیچ بحث دیگری مطرح نبوده است.

خود کریم هم بعد از اعلام رسمی پایان همکاری با باشگاه پرسپولیس سکوت کرده و حرفی نزده است. او دیروز در اینستاگرام خودش عکسی تازه از دیدارش با 4 چهره پرافتخار فوتبال ایران و پرسپولیس یعنی، محمد خاکپور، رضا شاهرودی، افشین پیروانی و احمدرضا عابدزاده منتشر کرده و زیرش نوشته: «در آخر این دوستی‌هاست که می‌ماند.» او از هشتگ پرسپولیس هم در این پست استفاده کرده. اغلب مخاطبان از این پست این برداشت را داشته‌اند که کریم هم پذیرفته و متقاعد شده که دیگر در پرسپولیس نیست و به همین دلیل نوشته : «در آخر این دوستی‌هاست که می‌ماند.» جالب این که پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم در این دیدار حضور داشته اما نه او حرفی درباره بازگشت کریم زده و نه خود کریم باقری چیزی گفته است.

 کاملا روشن است که دیگر باید پرونده حضور باقری در پرسپولیس را بسته شده بدانیم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار