نیوشا ضیغمی| عکس نیوشا ضیغمی| همسر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از ترس کشته شدن خوابش نمی‌برد! | وحشت عجیب به جان نیوشا ضیغمی افتاد

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون نوشته پس از اعلام خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش احساس خفگی دارد و مدام فکر می کند یکی پشت سرش است.

نیوشا ضیغمی از ترس کشته شدن خوابش نمی‌برد! | وحشت عجیب به جان نیوشا ضیغمی افتاد

نیوشا ضیغمی از بازیگران شناخته شده سینما در دو دهه اخیر است که در فیلم های مختلفی نظیر اخراجی ها، توفیق اجباری، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و... ایفای نقش کرده است. نیوشا ضیغمی در کنار بازیگری به فعالیت مدلینگ هم مشغول است و هرازچندگاهی تصاویری از مدلینگ خود منتشر می کند. نیوشا ضیغمی  با فردی با نام آرش پولادخان ازدواج کرده که سال گذشته اخباری مبنی بر جدایی آنها منتشر شد و علیرغم آنکه خانم بازیگر به طور رسمی و به وضوح نگفته که جدا شده اما چند بار به طور غیر مستقیم به آن تاکید کرده است. نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان صاحب دختری با نام لنا هستند. تازه ترین خبر درباره نیوشا ضیغمی را در ادامه بخوانید

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون نوشته پس از اعلام خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش احساس خفگی دارد و مدام فکر می کند یکی پشت سرش است.

این بازیگر نوشته: از ترس تصور اون لحظه هایی که به آقای مهرجویی و همسرشون گشته میترسم چشمامو ببندم

-2147483648_-212260

تغییر چهره نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با انتشار تصویری از خود نوشت که موهایش را به حالت چتری درآورده است. خانم ضیغمی نوشته این کار را به درخواست هوادارانش انجام داده است!

البته به نظر می رسد نیوشا ضیغمی از انجام این کار پشیمان شده است. این بازیگر نوشته: حالا نمیدونم چکارش کنم!

نیوشا ضیغمی با انتشار تصویر جدیدی از خودش نوشته است: از وسط چتری متری!

-2147483648_-212182

لباس عجیب بر تن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از جمله بازیگرانی است که همواره حواشی متعددی پیرامون او وجود داشته و مخصوصا شیوه لباس پوشیدنش همواره با واکنشهایی همراه شده است.

اما آیا نیوشا ضیغمی واقعا بازیگر خوش پوشی است و مد را می شناسد؟ سایت چی بپوشم که به طور تخصصی در زمینه مد فعالیت می‌کند پاسخی منفی به این سوال داده است. این سایت نوشته: آن دوره‌ای که جلیقه و سارافون مد شده بود و فروش «زیر سارافونی» چندین برابر شده بود را به یاد دارید؟ نیوشا ضیغمی با یکی از استایل‌های اخیرش نشان داد هنوز به آن مدل استایل ارادت دارد!

نیوشا ضیغمی سارافون بلند پشمی‌اش را با یک زیر سارافونی بلند آبی ست کرده بود و نکته جالب‌تر این استایل ست کردن این دو آیتم با شلوار گِت دار بود. حالا جذابیت این استایل پاییزی را چه چیزی کامل‌تر می‌کند؟ بله یک جفت کفش تابستانی!

استایل خزترین بازیگران ایرانی

طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان

سال گذشته رسانه‌ها در چنین روزهایی نوشتند حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می‌گذرد و حاصل این ازدواج دختری به اسم لنا است که سال ۹۷ به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه‌ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است.

00

نیوشا ضیغمی اخیرا نیز متن و تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد او تنها و مجرد است.

این بازیگر عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش با شعری از فروغ فرخزاد همراه با هشتگ «تنهایی» منتشر کرد.

11نیوشا ضیغمی

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار