کتایون ریاحی| کتایون ریاحی و همسرش| عکس کتایون ریاحی

کتایون ریاحی و همسرش | عشق کتایون ریاحی شلنگ شد! +ویدئو

کتایون ریاحی بازیگر سریال یوسف پیامبر به سوالی درباره عاشق شدن واکنش جالبی نشان داد.

کتایون ریاحی و همسرش | عشق کتایون ریاحی شلنگ شد! +ویدئو

کتایون ریاحی بازیگری است که علاقه مندان فیلم و سریال او را از شب دهم تا یوسف پیامبر و بسیاری دیگر از سریال های تلویزیونی به خاطر دارند. کتایون ریاحی در سینما نیز در فیلم‌های مختلفی بازی کرده که شام آخر از معروف ترین آنهاست. کتایون ریاحی در شام آخر نقش یک استاد دانشگاه را بازی کرد که گرفتار عشق دانشجوی جوانش با بازی محمدرضا گلزار می‌شود. با وجود نقش های ماندگار در سینما، کتایون ریاحی همچنان با نقش ذلیخا در یوسف پیامبر شناخته می‌شود. کتایون ریاحی پس از بازی در یوسف پیامبر از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.  

کتایون ریاحی در برنامه دورهمی وقتی با سوال معروف مهران مدیری درباره عاشق شدن مواجه شد، پاسخ هوشمندانه‌ای مطرح کرد که البته برخی می‌گویند او به قول گفتنی «پیچانده» است!

روایت جالب کتایون ریاحی را در ادامه می‌بینید و می‌شنوید؛ و واکنش جالب مهران مدیری در انتها که می‌گوید من هم از این عشق‌های شیلنگی زیاد داشتم!

تنها عکس کتایون ریاحی و همسر دومش

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام «پوریا» شد اما این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با «مسعود بهبهانی» ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت «اویل ورد» آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور آب حضور دارد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار