انحراف خودرو جان دو نفر را گرفت

بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل، انحراف یک خودرو ۲۰۷ در کنارگذر جنوبی بابل ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

انحراف خودرو جان دو نفر را گرفت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل ضمن تایید این حادثه به اعزام همکارانش به محل حادثه اشاره کرد و گفت: این سانحه بامداد روز شنبه رخ داد که ۲ سرنشین خودرو که مرد ۲۲ ساله بودند در دم جان باختند و راننده ۲۱ ساله این خودرو نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

سید مازیار حسنی افزود: تصادف رخ داده شده در محدوده روستای چمازین در کنارگذر بابل بوده و حادثه دیده گان نیز هر سه از محمود آباد بودند.

کمربندی بابل

کمربندی جنوبی بابل طرحی که در سال ۱۳۸۵ به مساحت ۱۶.۵ کیلومتر مربع آغاز شده بود، پس از سالیان سال سردرگمی مردم استان و ماندن مسافران در ترافیک سنگین شهرستان بابل، در نهایت در فروردین ۹۶ به بهره برداری رسید تا بارترافیک را کاهش دهد و مردمی که قصد دارند از بابل به قائمشهر و ساری و دیگر مناطق کشور بروند دیگر با این حجم از ترافیک شهر بابل مواجه نشوند.

گفته شده این طرح بزرگ و حیاتی با وجود نواقص مختلف و هشدارهای متخصصان از سرناچاری در بابل افتتاح شده بود و تاکنون علاوه برخسارت های مالی و جانی، تعدادی از هموطنان بومی و غیر بومی را به کام مرگ کشانده است.

رانندگان عبوری گلایه‌های زیادی از ضعف‌های زیرساختی کمربندی ۱۶.۵ کیلومتری دارند و خواستار تعبیه سیستم روشنایی، علائم راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی مناسب، دوربرگردان‌های استاندارد ، مناسب بودن راه دسترسی برای زمین‌های کشاورزی و مسیرهای محلی و ایجاد تقاطع‌های غیر همسطح هستند.

وزیر راه و شهرسازی در ابتدای سالجاری در دیدار با نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات کمربندی جنوبی بابل قول مساعد داده بود.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار