یارانه نقدی| مبلغ یارانه نقدی| واریز یارانه نقدی

یارانه نقدی با سورپرایز در راه است | یارانه نقدی آبان 1402 چقدر است؟

مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی آبان 1402 اعلام شد.

یارانه نقدی با سورپرایز در راه است | یارانه نقدی آبان 1402 چقدر است؟

یارانه نقدی چند ماهی است که به طور ثابت برای برخی از یارانه بگیران 300 و برای برخی دیگر 400 هزار تومان است. با این حال خبرهایی مبنی بر ایجاد تغییر در یارانه نقدی افراد شنیده می شود. گفته شده که با تغییر دهک بندی به صدک بندی، یارانه نقدی برخی افراد قطع خواهد شد. در عین حال ممکن است برخی افراد که تاکنون یارانه نقدی دریافت نمی کردند مشمول دریافت این یارانه شوند. تازه ترین خبر درباره یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.

مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی آبان 1402 اعلام شد. در ماه جاری مبلغ یارانه نقدی همان 300 هزار تومان و 400 هزار تومان برای دهک های مختلف خواهد بود اما شگفتانه دولت این است که مبلغی تحت عنوان یارانه کالابرگ یا یارانه تشویقی برای تمامی دهک ها واریز خواهد شد. 

اخیرا قوانین بسیاری در حوزه واریز  یارانه نقدی ابلاغ شده است و تسهیلات مختلفی در این حوزه برای مشمولان واریز می‌شود. قرار است به دهک‌های یک تا سه درآمدی یارانه ۵۲۰ هزار تومانی تعلق گیرد. همچنین بنا بر گفته مسئولان احتمال تبدیل دهک به صدک درآمدی نیز وجود دارد.

یارانه نقدی مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ قابل برداشت است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار