قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز

خیز دوباره قیمت خودرو | قیمت خودرو نگران کننده شد

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش چشمگیر قیمت خودروهای پراید، پژو و سمند در قبل از تعطیلات حکایت دارد.

خیز دوباره قیمت خودرو | قیمت خودرو نگران کننده شد

در بازار امروز با تغییراتی همراه بود. قیمت خودرو در بازار امروز هم مجددا کانال عوض کرد و این تغییر قیمت ها ناشی از نوسان قیمت دلار است. قیمت خودرو در بازار امروز صدای خریداران را درآورده است و آنها از تغییرات شتابزده گله مند هستند عده ای نوسان قیمت خودرو در بازار امروز را ناشی از تحولات جنگ میان اوکراین و روسیه می دانند در ادامه قیمت خودرو در بازار امروز را بررسی کرده و برای خریدارانی که دنبال قیمت خودرو در بازار امروز هستند ارزان ترین ها و باکیفیت ترین خودروها را معرفی می کنیم.

قیمت خودرو دوباره خیز برداشت

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش چشمگیر قیمت خودروهای پراید، پژو و سمند در قبل از تعطیلات حکایت دارد.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از تداوم افزایش قیمت‌ها خبر می‌دهد به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۲۰۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۳میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است.

این افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

 قیمت پژو ۲۰۷ به ۵۶۵ میلیون رسید!

در بین خودروهای سمند مدل ef۷ سال ۱۴۰۰ از ۳۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۲ میلیون تومان رسیده است و سمند lx ساده مدل ۱۴۰۱ نیز از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۹ میلیون تومان رسیده است.

منبع: گسترش نیوز

آخرین قیمت خودرو های پر فروش

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران درباره قیمت خودروهای پرفروش بازار تا روز گذشته، گفت: قیمت پراید ۱۱۱، حدود ۱۹۸میلیون تومان است که تا ۲۰۰میلیون تومان هم آگهی می‌شود، پراید ۱۳۱، حدود ۱۸۰میلیون تومان است، ۲۰۶تیپ‌۲ مدل ۱۴۰۱حدود ۳۰۱ تا ۳۰۲میلیون تومان هم درآگهی‌ها قیمت خورده ولی ۲۹۸میلیون تومان معامله می‌شود، ۴۰۵مدل ۹۹ در بازار ۲۷۵میلیون تومان است، پژو SLX ۳۱۰میلیون تومان، پژو پارس ساده ۳۱۲میلیون تومان و پژو پارس TU۵ حدود ۳۷۷میلیون تومان است. در میان مونتاژی‌ها هم جک S۵ مدل‌۱۴۰۱ با قیمت ۹۳۰میلیون تومان و هایما ۹۱۰میلیون تومان آگهی می‌شود. مؤتمنی حداکثر تغییرات قیمت برای انواع خودروها را زیر ۱۳درصد دانست و افزود: آرشیو قیمت‌های اسفند تا امروز را که مقایسه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تغییرات قیمت چه برای تولیدات شرکت‌های داخلی و چه مونتاژی‌ها به ۱۳درصد هم نرسیده و بین ۱۰ تا ۱۳درصد بوده است. برای خودروهایی که کم است، قیمت‌های بالایی اعلام می‌شود اما خریداری نیست.

قیمت خودرو

قیمت خودرو های جایگزین پراید

آنطور که عبدالله توکلی‌لاریجانی، سرپرست دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داده است: با هدایت وزارت صنعت و با همکاری سایپا و ایران خودرو طراحی پلتفرم مشترکی در حال انجام است که می‌توان محصولاتی را بر مبنای آن تولید کرد که مطابق با قدرت خرید بخش زیادی از جامعه باشد.

او با بیان اینکه محصولات این پلتفرم مشترک، تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به بازار می‌آید، افزود: طبق محاسبات انجام شده قرار است دست‌کم ۴خودروی مختلف روی این پلتفرم مشترک در شرکت‌های خودروساز داخلی تولید شود که میانگین قیمت آن رقمی بین ۱۵۰تا ۲۰۰میلیون تومان یا معادل ۵تا ۶هزار دلار است.

توکلی‌لاهیجانی با بیان اینکه تاکنون هیچ خودرویی نتوانسته در حوزه قیمت جایگزین پراید شود، تأکید کرد: یکی از موضوعات مهم در تولید خودروهای داخلی تیراژ تولید است، به‌طوری که اگر تیراژ تولید از یک محدوده پایین‌تر باشد تولید آن خودرو، صرفه اقتصادی ندارد، بر همین اساس قرار است روی پلتفرم اقتصادی در حال طراحی، سالانه ۳۰۰هزار دستگاه خودرو تولید شود تا هم صرفه اقتصادی داشته باشد و هم بتواند از نظر قیمت جایگزین پراید شود.

او تأکید کرد: با طراحی این پلتفرم هریک از ۲شرکت بزرگ خودروساز داخلی می‌توانند محصول خاص خود را متناسب با شرایط بازار با آپشن‌های مختلف و در عین حال متناسب با استانداردهای ۸۵گانه تولید کنند و نیاز بازار را به ‌خودروهای ارزان‌قیمت و استاندارد و به‌روز، که هم‌اکنون حلقه مفقوده بازار است، رفع کنند. به‌گفته او این پلتفرم به‌گونه‌ای طراحی خواهد شد که بتواند در مسیر تولید خودروهای برقی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار