بازداشت مسعود ترکیبی در ترکیه | آیا به موضوع امیر تتلو ربط داره؟ +عکس

برخی از صفحات اینستاگرامی از ارتباط ماجرای بازداشت مسعود ترکیبی با بازداشت امیر تتلو نوشته اند که با توجه به سخنان سردار مجید کریمی به نظر می رسد این موضوع ارتباطی به پرونده تتلو ندارد و ترکیبی خودش یکی از سرکردگان سایت های قمار در ترکیه بوده است.

بازداشت مسعود ترکیبی در ترکیه | آیا به موضوع امیر تتلو ربط داره؟ +عکس

مسعود ترکیبی که از گردانندگان سایت های قمر در ترکیه بود توسط پلیس ترکیه به ایران مسترد و توسط پلیس ایران بازداشت شد. اتهام مسعود ترکیبی  کلاهبرداری و پولشویی عنوان شده است. برخی از صفحات اینستاگرامی از ارتباط ماجرای بازداشت مسعود ترکیبی با بازداشت امیر تتلو نوشته اند که با توجه به سخنان سردار مجید کریمی به نظر می رسد این موضوع ارتباطی به پرونده تتلو ندارد و ترکیبی خودش یکی از سرکردگان سایت های قمار در ترکیه بوده است.

رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد فردی ملقب به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی اعلام مراجع قضائی مبنی بر تحت تعقیب قرار دادن فردی مشهور به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی و دایر کردن مراکز قمار به صورت سازمان یافته، با توجه به اینکه این فرد در خارج از کشور اقامت داشت، موضوع دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

دلیل دستگیری مسعود ترکیبی چه بود؟

رئیس پلیس بین الملل فراجا ادامه داد: این متهم که از صاحبان یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در فضای مجازی بود با کمک همدستانش و با برنامه ریزی قبلی و روش‌های پیچیده ارتباط گیری، افراد جوان را برای استفاده در شغل‌های کاذب و مدل شدن فریب داده بود.

وی با اشاره به همکاری متهم در ایجاد و مشارکت در مسیرهای امن پولشویی افزود: این متهم یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده که از هویت قربانیان خود برای نیل به اهداف کلاهبرداری و پولشویی استفاده  ‌کرده بود.


 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار