اظهارات جنجالی جیدال درباره دلیل انحراف مسیر تتلو در موسیقی

علی جیدال، نویسنده و کارشناس موسیقی ایرانی، در یک مصاحبه نظر خود را درباره امیر تتلو ابراز کرد.

اظهارات جنجالی جیدال درباره دلیل انحراف مسیر تتلو در موسیقی

در روزهای پایانی پاییز ۱۴۰۲، تتلو سلبریتی‌های قبلا زیرزمینی و اکنون خارج‌نشین در عرصه موسیقی باز هم خبرساز شد. امیر تتلو که بعد از رفتارهای جنجالی در ترکیه و ایجاد درگیری و تشنج در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، از سوی پلیس بازداشت و به ایران تحویل داده شد.

در حال حاضر نیز شایعاتی درباره بستری شدن تتلو در بیمارستان روانی در تهران منتشر شده است.

مضمون و درون‌مایه‌های موسیقی تتلو، آمیزه‌ای از خودشیفتگی و خودستایی، قدرت و فاعلیت، توجیه رفتار، تمایل به تنهایی، غرور، عشق، بدن‌مندی و شهوت و… است

استرداد «امیرحسین مقصودلو» یا همان تتلو به ایران، گمانه‌زنی‌های متعددی را به همراه داشت؛ از طرح احتمال اعدام او به اتهاماتی چون «افساد فی الارض» تا شایعاتی مبنی بر این که بدهی‌های سنگینش در ترکیه، ناتوانی در پرداخت آن‌ها و پرونده‌های متعدد قضایی باعث شده تا خودِ وی زمینه‌های بازگشت به ایران را فراهم کند.

درباره مسیر انحراف امیر تتلو کارشناسان و روانشناسان اظهار نظرهای مختلفی داشتند که همه آنها قابل بررسی هستند.

نظر جیدال درباره دلیل انحراف مسیر تتلو

اما بنابر نوشته سایت طرفداری، علی جیدال، نویسنده و کارشناس موسیقی ایرانی، در یک مصاحبه اخیر نظر خود را درباره امیر تتلو، خواننده محبوب جوانان ایران، ابراز کرد.

وی اظهار داشت: تتلو برای من به گونه‌ای شده است که نماد فعالیت جوانان ایرانی پس از انقلاب است. او به این دلیل که فقط یک اجرا در برج میلاد را انتظار داشت، استعداد بزرگی دارد که از بسیاری از خوانندگان دیگر در سطح کشور برتر است.

جیدال در ادامه بیان کرد: به اندازه کافی به او توجه نشده بود که مجبور شد راه دیگری برای خود انتخاب کند.

در این باره هم ایسنا نوشت: «امیرحسین مقصودلو معروف به «تتلو» و طرفدارانش خیلی وقت است به عنوان یک پدیده توسط روانشناسان و جامعه‌شناسان مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند. تتلو خودش به تنهایی یک ژانر است. یک ژانر پر طرفدار که هر کاری دلش بخواهد می‌کند. فراخوان دعوت به حرمسرای شخصی‌اش را منتشر می‌کند، کنسرت می‌گذارد و با فحاشی زیاد به هوادانش، ‌کنسرت را کنسل می‌کند و خیلی کارهای دیگر که در همه آنها رهاست؛ رها و بی‌پروا آنقدر که این آخری حتی وعده خودکشی روی استیج کنسرت را هم داده‌است!

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار