دعا| دعا کردن| بهترین دعا

عشق خود را با این دعا برگردانید | بهترین دعا برای عاشق کردن دیگران چیست؟ +ویدئو

اگر می خواهید دل کسی را به دست آورید و اگر عشقتان رفته و می خواهید او را برگردانید این ویدئو را ببینید.

عشق خود را با این دعا برگردانید | بهترین دعا برای عاشق کردن دیگران چیست؟  +ویدئو

دعا ها انواع مختلفی دارند. دعا به نوعی درخواست حاجت از خداوند است. آدمها در سراسر دنیا درخواست خود از خداوند را در قالب دعا مطرح می کنند. بسیاری از افراد از طریق دعا حاجت روا شده اند. در ادیان مخلتف از جمله دین مبین اسلام به اهمیت دعا تاکید شده است

احتمالا با وجود اینکه ماه‌ها از جدایی‌تان می‌گذرد، هنوز دیوانه‌وار به عشق‌تان فکر می‌کنید و با تمام وجود می‌خواهید هرطور که شده او را برگردانید.

دردی که در قلب‌تان احساس می‌کنید التیام پیدا نکرده و آرزو می‌کنید کاش یک روز که از خواب بیدار می‌شوید یک معجزه اتفاق بیفتد و همه چیز روبه راه شود.

دنبال دعای بازگشت معشوق و طلسمی می‌گردید که بخوانید و چند لحظه بعد پیامی از او دریافت کنید که معذرت خواهی کرده و خواسته دوباره باهم باشید. اما وقت آن رسیده با این حقیقت روبرو شوید که هیچ ورد و طلسمی یا عصای جادویی وجود ندارد.

خداوند قدرت رسیدن به خواسته‌هایت‌مان را در وجود خودمان قرار داده است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم راه برگرداندن عشقتان چیست!

بهترین دعای عشق چیست؟

برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان

در اینجا باید به جای "فلان بن فلان" نام پسر و پدرش را، و به جای "فلانة" نام مادر آن دختر را باید بگذارند. "بنت فلانة" یعنی دختر آن مادر.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار