خواننده| خواننده معروف| ازدواج| عروسی

خواننده معروف ساقدوش عروسی مادرش شد! +عکس

مادر یکی از خوانندگان معروف در حالی ازدواج کرد که فرزند پرآوازه او ساقدوش مراسم ازدواجش شد!

خواننده معروف ساقدوش عروسی مادرش شد! +عکس

خبرملت: تیش سایرس، مادر خانم خواننده مایلی سایرس با دومینیک پرسل، ستاره سریال مشهور «فرار از زندان» ازدواج کرده است.

مایلی سایرس 30 ساله و مجرد در مراسم عروسی مادرش به عنوان ساقدوش حاضر شد. مادر مایلی سایرس، پس از طلاقش از بیلی ری سایرس، مجدداً ازدواج کرده است.

مادر خانم خواننده مشهور آخر هفته در طی یک عروسی کنار استخر با دومینیک پرسل، ستاره سریال مشهور «فرار از زندان» ازدواج کرد.

miley-cyrus-new-hairstyle-1

به گزارش وقت صبح، این زوج در ماه ژوئیه 2022 نامزدی خود را اعلام کردند. آن‌ها در آخر هفته یک مراسم عروسی عاشقانه کنار استخر در مالیبو، کالیفرنیا داشتند. گفته می‌شود که دختر تیش، مایلی، ساقدوش عروس بوده است.

مایلی 30 ساله و خواهرش برندی سایرس 36 ساله هر دو ساقدوش عروس بودند. این دو خواهر لباس‌هایی به رنگ آبی یخی پوشیده بودند و دسته‌ گل‌هایی به رنگ‌های آبی و سفید در دست داشتند.

در همین حال، برادر مایلی و برندی، تریس سایرس 34 ساله، یکی از ساقدوش‌های داماد بود.

00-84-1024x615

تیش، 56 ساله، در ماه آوریل با دومینیک، 53 ساله نامزد کرد. این زوج برای اعلام خبر خوشحال کننده خود مجموعه عکس‌هایی را به اشتراک گذاشتند.

تیش سایرس برای مراسم عروسی خود یک لباس توری سفید و با تور عروس بلندی پوشیده بود. در حالی که شوهرش پیراهنی سفید و شلواری مشکی پوشیده بود.

این مراسم در عمارت مایلی سایرس در مالیبو برگزار شد. خانم خواننده این خانه را سال گذشته خریداری کرد. خانه سابق مایلی سایرس بر اثر آتش سوزی سوخت.

مایلی-سایرس

تیش در سال 1993 با ستاره موسیقی کانتری بیلی ری سایرس ازدواج کرد. ازدواج این زوج پر از پستی و بلندی بود. آن‌ها سرانجام در بهار گذشته تصمیم بر جدایی گرفتند. بیلی ری پیش از این در اکتبر 2010 درخواست طلاق خود را ثبت کرد. با این حال در مارس 2011 این زوج تصمیم به حل کردن اختلافات خود گرفته و درخواست طلاقشان را پس گرفتند.

با این حال در بهار سال گذشته این تیش بود که درخواست طلاق خود را ثبت کرد. مادر خانم خواننده مشهور دلیل طلاق خود را اختلافات آشتی ناپذیری بیان کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار