فوری/چراغ سبز مهدی طارمی به باشگاه الهلال عربستان

باشگاه الهلال که به تازگی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نتیجه را به نماینده ژاپن واگذار کرد، همچنان مهدی طارمی را می خواهد د و باشگاه پورتو نیز صدور رضایتنامه مهدی طارمی را منوط به رضایت این بازیکن دانسته است.

فوری/چراغ سبز مهدی طارمی به باشگاه  الهلال عربستان

پورتو یک فصل دیگر با مهدی طارمی قرارداد دارد اما پیشنهاد این باشگاه برای تمدید مدت زمان قرارداد مورد موافقت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران قرار نگرفته است. این بدین معنی است که فرصت پیش رو آخرین فرصت برای فروش مهدی طارمی است و  اگر پورتو در پایان فصل جاری اقدام به فروش مهدی طارمی نکند، این بازیکن فصل بعد آزاد خواهد شد.

تلاش‌های الهلال برای به خدمت گیری مسی که به تازگی با سفر  این بازیکن و خانواده اش به ریاض همراه بوده شاید نگاه مهدی طارمی را در مورد پیشنهاد الهلال تغییر دهد. به واقع اگر الهلال مسی را بخدمت بگیرد، ممکن است مهدی طارمی هم برای حضور در ترکیب این تیم وسوسه شود. همبازی شدن با مسی اتفاق کمی است که مهدی طارمی به آسانی از آن عبور کند.

مهدی طارمی که در حال حاضر برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال تلاش می کند، دو پیشنهاد خوب هم از تیم‌های ایتالیایی دریافت کرده است و باید منتظر ماند و تصمیم نهایی او و رئیس باشگاه پورتو چه خواهد بود؟

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار