چرا جواد نکونام سرمربی استقلال نشد؟

شانس جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال به نظر می‌رسد بسیار کم شده است

چرا جواد نکونام سرمربی استقلال نشد؟

استوری حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال، امروز ظهر هواداران آن‌ها را شوکه کرد. سرمربی جدید استقلال، قرار بود امروز معرفی شود. نیمکت استقلال روزهای پرخبری را پشت سر گذاشت. چند گزینه داخلی و خارجی برای جانشینی «ریکاردو سا پینتو» مطرح شد، یکی پس از دیگری گزینه‌ها کنار رفتند و یا شانس‌شان کم شد تا در نهایت همه نشانه‌ها به سمت یک نام برود؛ جواد نکونام.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از این بود امروز جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد. خبرنگاران و هواداران منتظر ورود سرمربی سابق فولاد به باشگاه استقلال و انجام امور عقد قرارداد بودند. صحبت‌های علی امیری، معاون باشگاه استقلال هم چنین موضوعی را تایید می‌کرد. امیری هنگام ورود به باشگاه به خبرنگار فوتبال 360 گفت که امروز نام سرمربی جدید توسط حجت کریمی اعلام می‌شود.

رابطه نامطلوب با قلعه‌نویی، سد راه نکونام؟

متن منتشرشده از سوی کریمی اما یک غافلگیری بزرگ بود. سرپرست باشگاه استقلال هواداران را دعوت به صبوری کرد و عنوان کرد که سرمربی تیم چند روز دیگر معرفی خواهد شد. سوال اصلی پس از استوری کریمی این بود؛ «چرا نکونام سرمربی استقلال نشد؟»

از همان روز اولی که نام جواد نکونام به عنوان گزینه سرمربی‌گری استقلال مطرح شد، شایعاتی هم درباره موانع مربی‌گری کاپیتان پیشین تیم ملی در استقلال به گوش رسید. شنیده شد رابطه نامطلوب نکونام با سرمربی تیم ملی و یک سری مسائل غیرورزشی موانعی است بر سر راه مربی‌گری این مربی در استقلال.

نهادهای نظارتی مخالف حضور نکونام؟

این شایعات حالا با اتفاق امروز بیشتر از قبل به گوش می‌رسد و قوت گرفته است. آیا یک سری اتفاقات که در فصل گذشته در فولاد رخ داد، باعث شده تا مجوز حضور نکونام در استقلال صادر نشود؟ صحبت‌های امروز مهدی فنونی‌زاده، بازیکن سابق استقلال در محل باشگاه کمی از این معما گره‌گشایی کرد. او عنوان کرد که یکی از گزینه‎‎‌های سرمربی‌گری استقلال مشکلی دارد که تلاش می‌شود مشکلش ظرف روزهای آینده حل شود.

به نظر می‌رسد برخی نهادهای نظارتی با مربی‌گری نکونام در استقلال موافق نیستند، موضوعی که نکونام و مدیران استقلال را شوکه کرد. این بازیکن سابق استقلال اصلا تصور نمی‌کرد که چنین موضوعی سد راه مربی‌گری‌اش در تیم محبوبش شود. مدیریت استقلال حالا در تلاش است تا این مشکل را به نحوی حل کند. این مساله اگر حل نشود و مجوز مربی‌گری گزینه نهایی به دست استقلالی‌ها نرسد، مدیران استقلال به نقطه اول برمی‌گردند. آن‌ها باید دوباره گزینه‌ها را به صف کنند. آنچه فعلا به گوش می‌رسد منتفی شدن حضور نکونام در استقلال است، مگر اینکه در ساعات آینده تحول خاصی رخ بدهد.

منبع: خبر آنلاین
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار