استقلال| محمد محبی

اولین خرید استقلال مشخص شد | بمب نقل و انتقالات استقلال منفجر می شود

اولین خرید استقلال مشخص شد | بمب نقل و انتقالات استقلال منفجر می شود

خبرملت: آبی‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سال گذشته دو خرید کلیدی و تاثیرگذار داشتند؛ محمد محبی و مهدی قایدی. این دو بازیکن در شرایطی به جمع شاگردان ریکاردو سا پینتو اضافه شدند که با قراردادی قرضی به استقلال پیوستند. محبی از سانتاکلارای پرتغال با پافشاری ویژه سا پینتو به جمع آبی‌ها آمد و مهدی قایدی هم بعد از یک فصل ناموفق در شباب‌الاهلی با رایزنی انجام شده از سوی مدیران وقت باشگاه به استقلال بازگشت.

به گزارش فوتبال 360، زوج بوشهری استقلال فصل درخشانی را پشت سر گذاشتند و نقش پررنگی در رسیدن تیم‌شان به فینال جام حذفی و البته حضور در جمع 3 تیم برتر جدول داشتند. برای حضور در لیگ بیست‌وسوم، آبی‌ها هنوز فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز نکرده‌اند و فعلاً تمرکزشان روی انتخاب سرمربی جدید است و در این زمینه گفته می‌شود که بامداد فردا (سه‌شنبه) قرار است خوان رامون لوپس کارو وارد تهران شود و پای میز مذاکره با مدیران باشگاه استقلال بنشیند. البته که نام 4 گزینه داخلی هم برای هدایت استقلال مطرح شده که جواد نکونام در بین این 4 گزینه بیشترین شانس را دارد.

درخشان و تاثیرگذار مثل «محبی»

محمد محبی در حالی قرارداد قرضی‌اش با استقلال به پایان رسیده که سانتاکلارا پرتغال به لیگ دسته اول سقوط کرده و محبی هم در سال پایانی قراردادش علاقه‌ای به بازگشت به تیم پرتغالی ندارد و بعد از گذراندن یک فصل درخشان می‌خواهد در استقلال باقی بماند و قراردادش را تمدید کند. محبی که به پیراهن تیم ملی هم رسیده و در حال حاضر در بیشکک حضور دارد و امیدوار است بتواند در مسابقات کافا آمار ملی خود را بهبود بخشد، در فصلی که گذشت نمایش فوق‌العاده‌ای در جمع آبی‌پوشان پایتخت داشت.

محبی توانست در 36 مسابقه برای آبی‌ها در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام به میدان برود که 11 گل برای تیمش زد و 4 گل هم برای آبی‌ها ساخت تا با کارنامه‌ای درخشان اول فصل حضورش در استقلال را به پایان ببرد. با توجه به این کارنامه درخشان، به نظر می‌رسد سرمربی بعدی استقلال (چه گزینه داخلی و چه گزینه خارجی) مطمئنا برای موفقیت تیمش به داشتن چنین ستاره‌ای در فهرست خود نیاز دارد و همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه مذاکرات برای دائمی‌کردن قرارداد وینگر بوشهری تیم‌شان را آغاز کنند.

یک‌قدم تا نهایی‌شدن انتقال ستاره بوشهری به استقلال

وینگر 25 ساله استقلال در حالی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست که در قرارداد قرضی او بندی برای دائمی‌کردن قراردادش گنجانده شده بود. مدیران باشگاه استقلال که در زمینه پرداخت هزینه رضایت‌نامه قرضی محمد محبی بدقولی‌های پرشماری کرده بودند، با این‌حال امیدوارند بتوانند با مسئولان باشگاه سانتاکلارا به توافق برسند و بند خرید محبی را فعال کنند.

محمد محبی در صورت پرداخت 600 هزار دلار به باشگاه پرتغالی، قراردادش با استقلال دائمی خواهد شد و آبی‌ها می‌توانند قراردادی چندین ساله را با این وینگر امضا کنند؛ مشابه مسیری که سپاهانی‌ها طی کردند و توانستند با دریافت رضایت‌نامه پیام نیازمند، با او قراردادی دو ساله را به امضا برسانند. در این میان گفته می‌شود که با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال، قرار است آبی‌ها در 3 قسط هزینه رضایت‌نامه محبی را پرداخت کنند و توافقات در این زمینه با باشگاه پرتغالی در حال نهایی شدن است.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره آخرین وضعیت دو وینگر بوشهری گفت: «آقای محبی با استقلال قرارداد دارد اما آقای قایدی باید به تیمش برگردد و آن‌جا باید تیم شباب‌الاهلی تصمیم بگیرد. من فکر نمی‌کنم قایدی پیشنهادی داشته باشد. قایدی یک سال قرضی در استقلال حضور داشت و حالا که به باشگاهش برگشته باید با این باشگاه مذاکره کنیم که اگر شد دوباره او را در استقلال داشته باشیم. درباره محبی هم همچنان قرارداد داریم و اگر 600 هزار دلار پرداخت کنیم، او تحت مالکیت باشگاه استقلال درمی‌آید ولی هنوز این مبلغ را پرداخت نکردیم.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار