لیونل مسی عربستانی ها را سرکار گذاشت/توافق پشت پرده ستاره آرژانتینی با بارسا

انتظار می‌رود لیونل مسی در تابستان امسال و با پایان یافتن قراردادش از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود اما او هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

 لیونل مسی عربستانی ها را سرکار گذاشت/توافق پشت پرده ستاره  آرژانتینی با بارسا

در حال حاضر دو گزینه اصلی برای جذب کاپیتان آرژانتین وجود دارد. باشگاه الهلال عربستان سعودی و خانه سابقش بارسلونا پس از پایان فصل برای جذب او به رقابت خواهند پرداخت.

پیشنهاد سرگیجه‌آور برای مسی

در عربستان سعودی معتقدند مسی با الهلال قرارداد امضا خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه قراردادی با مبلغ هنگفت ۴۰۰ میلیون یورو برای هر سال به او پیشنهاد خواهد کرد. این پیشنهاد قطعا بهتر از بارسلونا یا هر پیشنهاد احتمالی دیگری از یک باشگاه اروپایی خواهد بود. مسی می‌داند که رسیدن به توافق مالی با الهلال کار سختی نخواهد بود، با این حال باید دید که آیا او حاضر است به عربستان سعودی برود یا خیر.

خوش‌بینی بارسلونا در مورد مسی

در همین حال، بارسلونا در تلاش است تا مسی را به تیمی که در آن عناوین متعددی به دست آورده، جذب کند. او خوشحال خواهد شد که به اسپاتیفای نوکمپ بازگردد، اما مسائل مالی باشگاه ممکن است او را از انجام این کار باز دارد.

بارسلونا خوش‌بین است و تصور می‌کند مذاکراتش با لالیگا برای دریافت مجوزهای لازم در مسیر درستی است. در واقع آنها معتقدند که موضوع را حل کرده‌اند. لازم است توافقات انجام شود و برخی از بازیکنان باشگاه را ترک کنند تا در صورتحساب دستمزدها جا برای مسی باز شود. جدایی سرخیو بوسکتس کافی نیست و به همین دلیل آنها هنوز پیشنهادی به اسطوره آرژانتینی نداده‌اند.

تصمیم مسی در انتهای فصل

در همین حال، همانطور که پدرش در بیانیه‌ای به صراحت اعلام کرد، مسی با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است. همه چیز زمانی که فصل لیگ ۱ تمام شود و او بتواند همه پیشنهادات را ارزیابی کند، مشخص می‌شو

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار