لیونل مسی

لیونل مسی بعد از جام جهانی گل زد | حسادت رونالدو به لیونل مسی سوژه شد

لیونل مسی که در دو بازی قبلی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه در ترکیب تیم نبود بعد از بازگشت از تعطیلات در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست گل دوم را به ثمر رساند

لیونل مسی بعد از جام جهانی گل زد | حسادت رونالدو به لیونل مسی سوژه شد

لیونل مسی بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. لیونل مسی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که ۶ بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در سطح جهان محسوب می شود و در اکثرِ مواقع وجود او در تیم باعث چالش حریفانش می شود، زیرا به تنهایی می تواند یک تیم را هم قهرمان کند.

لیونل مسی

مسی که در دو بازی قبشلی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه در ترکیب تیم نبود بعد از بازگشت از تعطیلات در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست گل دوم را به ثمر رساند تا نشان دهد که در فصل جاری بسیار آماده است و از نظر روحی بعد از قهرمانی در جام جهانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

دیگر گل پاری سن ژرمن را در این بازی اکیتیکه به ثمر ساند.

در جدول رده بندی پاری سن ژرمن با ۴۷ امتیاز در صدر قرار دارد و لانس هم با ۴۱ امتیاز در جایگاه دوم است این درحالی است که مارسی هم با ۳۹ امتیاز سوم است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار