علی دایی | توهین به علی دایی | علی دایی و دخترانش

حمایت تمام قد گل محمدی از علی دایی | توهین بزرگ به علی دایی چه بود؟

سرمربی پرسپولیس نسبت به اظهاراتی که علیه علی دایی صورت گرفت واکنش نشان داد.

حمایت تمام قد گل محمدی از علی دایی | توهین بزرگ به علی دایی چه بود؟

علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود. علی دایی فوتبالیست ایرانی و متولد شهر اردبیل است. علی دایی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی شریف تهران تا مقطع لیسانس ادامه داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آنها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود.

علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم. او اسطوره فوتبال ایران است و این که بخواهیم او را تخریب کنیم درست نیست و جز ایحاد  نفرت چیز دیگری ندارد. امیدوارم این مسائل تمام شود. صداوسیما رسالت بزرگی دارد و می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند. صداوسیما باید مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد اما جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.

علی دایی

گل‌محمدی افزود: این بازی آخرین بازی ما در نیم فصل است. بازی‌ها حساس شده و نساجی هم با کادرفنی خوب و بازیکنان خوب نتایج خوبی گرفته است. آنها تاکتیکی هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود. مثل بازی قبل تمرکز خودمان را باید حفظ کنیم تا نتیجه بگیریم.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار