پرسپولیس| باشگاه پرسپولیس| پرسپولیس تهران

بازیکن گرانقیمت پرسپولیس همه را ناامید کرد | این بازیکن برای پرسپولیس ستاره نمی شود!

به نظر می‌رسد پرسپولیس بار دیگر برای یک بازیکن معمولی هزینه‌ای گزاف پرداخت کرده است.

بازیکن گرانقیمت پرسپولیس همه را ناامید کرد | این بازیکن برای پرسپولیس ستاره نمی شود!

پرسپولیس تهران یکی از دو قطب فوتبال ایران است که گفته می شود بیش از 40 میلیون هوادار در کشور  دارد. پرسپولیس امسال در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شد و بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خرید. پرسپولیس در فصول اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران بوده و در این فصل نیز به همراه استقلال و سپاهان از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. پرسپولیس امسال همچنین به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس چندی پیش از النصر شکست خورد و در گام دوم تیم الدوحیل و در گام سوم تیم استقلال تاجیکستان را در قطر شکست داد.

مهاجم خارجی پرسپولیس نتوانست در اولین بازی که فیکس به میدان رفت گلزنی کند.

پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت متوقف شد که یحیی گل محمدی ترکیب عجیبی برای این بازی انتخاب کرد. یکی از تغییرات ترکیب پرسپولیس فیکس شدن نبیل باهویی و نیمکت‌نشین شدن شهاب زاهدی بود.

شهاب که بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل بود،نیمکت نشین شد تا مهاجم خارجی پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این بازیکن که دیر به پرسپولیس اضافه شد و خیلی آماده نبود،در بازی مقابل استقلال تاجیکستان، پیکان و ملوان برای دقایقی به زمین رفت و هیچ گلی هم به ثمر نرساند. یحیی در بازی با صنعت نفت به این بازیکن فرصت داد تا در ترکیب اصلی به میدان برود ولی او نتوانست قدر این موقعیت را بداند.

نبیل جواب نداد!/ ستاره سوئدی لوکادیای دوم نمی‌شود؟

به نوشته خبر وزرشی، نبیل چندبار در این بازی صاحب فرصت گلزنی شد ولی بی‌دقتی او مانع از ثبت اولین گلش برای پرسپولیس شد. نبیل که همواره با لوکادیا به عنوان یک بازیکن خارجی باکیفیت و گلزن مقایسه می‌شود، نتوانست مثل مهاجم هلندی در اولین بازی که فیکس در ورزشگاه آزادی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت گلزنی کند.

حال باید دید در بازی سخت و حساس پیش روی پرسپولیس، گل‌محمدی دوباره به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا اینکه نبیل دوباره برای بازی‌های آینده نیمکت‌نشین خواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار