استقلال| باشگاه استقلال| استقلال تهران

ستاره استقلال لباس قرمز به تن کرد | عکسی که استقلالی ها طاقت دیدنش را ندارند!

بازیکن استقلالی که بخشی از هویت این باشگاه در سالهای اخیر بوده است لباس قرمز به تن کرد.

ستاره استقلال لباس قرمز به تن کرد | عکسی که استقلالی ها طاقت دیدنش را ندارند!

استقلال در فصل جدید لیگ برتر تیم خوبی را با سرمربی گری جواد نکونام آماده رقابت کرده است. استقلال در حال حاضر با گرفتن 15 امتیاز از 6 بازی، همراه با پرسپولیس به طور مشترک در صدر جدول لیگ ایستاده است. استقلال امسال در لیگ قهرمانان حضور ندارد و امیدوار است که بتواند در سال آینده به متعبرترین بازی های باشگاهی در آسیا برگردد. استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی نظیر مهرداد محمدی و گویتاوو بلانکو را خریداری کرد. تازه ترین خبر درباره استقلال را در ادامه بخوانید.

الشمال با نمایش تاثیرگذار هافبک ایرانی خود مقابل الاهلی به پیروزی رسید.

در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال در حالی که مثل تمام بازی‌های این فصل امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی و پویا اسبقی را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۸ امشب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

شاگردان پویا اسبقی که در هفت مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده و سه تساوی و چهار شکست داشتند، به دنبال فرار از بحران در بازی خارج از خانه امشب بودند و پس از حملات پیاپی توانستند در دقیقه ۳۷ با شوت تماشایی مهدی سالم به گل برسند که البته الاهلی قبل از سوت پایان نیمه اول کار را به تساوی کشید.

امید ابراهیمی که نخستین دوران لژیونر شدن پس از استقلال را با حضور در الاهلی قطر تجربه کرد و نمایش درخشانی طی دو فصل طی سالیان اخیر در این تیم داشته، امشب علیه تیم سابق خود ظاهر شد و توانست روی پاس گل دوم الشمال موثر باشد.

عکس| ستاره استقلالی با لباس قرمز علیه تیم سابق!

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه ۵۹ با یک پاس بلند تماشایی از میانه میدان به پشت مدافعان الاهلی، علی الوان را راه انداخت تا ارسال این بازیکن را ریکاردو گومز تبدیل به گل کند و شاگردان اسبقی را پیش بیاندازد.

گل دوم الشمال تا پایان مسابقه حفظ شد تا شاگردان پویا اسبقی در این دیدار خارج از خانه به پیروزی دو بر یک مقابل الاهلی دست پیدا کنند و با ۶ امتیاز در رده نُهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الاهلی که پیش از این یک پاس گل داده و روی یک گل دیگر الشمال تاثیرگذاری داشت، امشب هم برای کسب پیروزی تیمش برابر الاهلی موثر کار کرد.

عکس| ستاره استقلالی با لباس قرمز علیه تیم سابق!

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار