پرسپولیس| باشگاه پرسپولیس| پرسپولیس تهران

سرمربی پرسپولیس به خاطر این بازیکن قهر کرد | لو رفتن سرمربی پرسپولیس بعد از یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی در روزهای اخیر پرسپولیس را وارد یک بحران جدی کرده است.

سرمربی پرسپولیس به خاطر این بازیکن قهر کرد | لو رفتن سرمربی پرسپولیس بعد از یحیی گل محمدی

پرسپولیس تهران یکی از دو قطب فوتبال ایران است که گفته می شود بیش از 40 میلیون هوادار در کشور  دارد. پرسپولیس امسال در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شد و بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خرید. پرسپولیس در فصول اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران بوده و در این فصل نیز به همراه استقلال و سپاهان از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. پرسپولیس امسال همچنین به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس چندی پیش از النصر شکست خورد و در گام دوم تیم الدوحیل را در قطر شکست داد.

یحیی گل‌محمدی مخالف جذب نبیل باهویی بود ولی باشگاه پرسپولیس به صورت خودسر و بدون اینکه نظر گل‌محمدی را جلب کند، اقدام به جذب این بازیکن کرد. نبیل که روزمه قوی هم ندارد، در تمرینات هم آماده نشان نداد و از نظر بدنی هم شرایط بازی کردن نداشت.

همین موضوع باعث شد تا یحیی در چند بازی گذشته نام او را در لیست تیمش قرار ندهد. گل‌محمدی از ابتدا مخالف خرید این بازیکن بود و ناراحتی خود را هم از جذب نبیل به گوش مدیران باشگاه رساند. هرچند دلیلی که برای قهر و غیبت یحیی عنوان شده، مطالبات او و بازیکنان پرسپولیس است و به مسائل مالی برمی‌گردد ولی گفته می‌شود نبیل و نحوه جذب او هم یکی از دلایلی است که عصبانیت شدید یحیی را در بر داشته و به خاطر همین موضوع به شدت از دست درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس شاکی است.

مسائل مالی محل اختلاف اصلی گل‌محمدی با مدیران پرسپولیس است ولی وقتی یحیی در این مقطع از فصل قید تیمش و حضور در تمرینات را می‌زند، یعنی مشکل خیلی بیشتر از این چیزهاست و فقط مربوط به مشکلات مالی و مطالباتش از پرسپولیس نمی‌شود. حال باید دید طی روزهای آینده تکلیف یحیی و باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد و آیا سرمربی موفق سرخ پوشان به کارش در این تیم ادامه می‌دهد یا قید حضور در پرسپولیس را خواهد زد.

نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست / رسمی | طرفداری

پرسپولیس مربی خارجی می آورد؟

تک تک اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امیدوارانه از بازگشت یحیی حرف می‌زنند و حتی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه به خبرنگاران گفته است که پرسپولیس خانه یحیی گل‌محمدی است و کسی که باید از تیم برود ما هستیم.

بعه گزارش خبر ورزشی، یک احتمال جدی این اتفاق عدم بازگشت یحیی گل‌محمدی است که این به واقعیت نزدیک شد. شاید باشگاه پرسپولیس در روزهای آتی مجبور به انتخاب جانشین برای یحیی گل‌محمدی شود. در صورتی که بازگشت یحیی به تیم منتفی شد تماشاگران تیم معتقد هستند که او باید جایش را باید به یک مربی خوب خارجی دهد.

شاید برخی بر این عقیده باشند مربی خوب خارجی اکنون در بیرون نیست که به تهران بیاید اما اینطور نیست. به طور مثال به تازگی الدحیل مربی اش را کنار گذاشت و یک مربی جدید بخدمت گرفت. آیا یحیی گل‌محمدی از تیم می‌رود؟ در صورتی که پاسخ این سوال مثبت باشد چه کسی جانشین او می‌شود؟ همه اینها تا چند روز دیگر مشخص می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار