پرسپولیس| باشگاه پرسپولیس| پرسپولیس تهران

پرسپولیس دختر جنجالی را به قطر می‌برد؟! +عکس

کاروان باشگاه پرسپولیس به زودی برای مصاف با الدوحیل راهی قطر خواهد شد.

پرسپولیس دختر جنجالی را به قطر می‌برد؟! +عکس

تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس اخیرا از تیم النصر شکست خورد.

هفته گذشته و پس از انتشار تصاویر حضور کاروان تیم النصر عربستان در هتل اسپیناس پالاس تهران، چند تصویر خاص بسیار جنجال‌برانگیز شد.

انتشار عکس‌های گروه مستقبلین باشگاه پرسپولیس که بین آن‌ها و در کنار کریستیانو رونالدو یک خانم جوان هم حضور داشت، بلافاصله از سوی رسانه‌ها مورد این پرسش واقع شد که نقش آن خانم در مراسم خوش‌آمدگویی و اهدای یادگاری به CR7 چه بوده است. موضوعی که چندی بعد این‌گونه توجیه شد که رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای برقراری ارتباط کلامی بهتر با ستاره پرتغالی، از فرزندش به عنوان مترجم در این ملاقات استفاده کرده! این واکنش پرسش و انتقادات بیش‌تری را از سوی رسانه‌ها، هواداران و چهره‌های مختلف در پی داشت.

1

حالا و در آستانه سفر کاروان تیم پرسپولیس به دوحه این سوال مطرح است که آیا باز هم این خانم در سفر تیم پرسپولیس به قطر، همراه کاروان سرخ‌پوشان خواهد شد تا زحمت مترجمی را به دوش بکشد یا خیر!

2

دیدار تیم‌های الدحیل و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان ۲۰۲۳، هفته آینده در  روز دوشنبه دهم مهرماه از ساعت ۲۱:۳۰ در شهر دوحه برگزار می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار