لیونل مسی| لیونل مسی ایران| لیونل مسی و همسرش

لیونل مسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ | سند توپ طلای هشتم لیونل مسی رو شد

تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد لیونل مسی احتمالا به هشتمین توپ طلای خود رسیده است.

لیونل مسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ | سند توپ طلای هشتم لیونل مسی رو شد

خبرملت: لیونل مسی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال است. لیونل مسی فوتبالش را از باشگاه بارسلونا آغاز کرد و در آنجا اسطوره شد و بعد به پاری سن ژرمن فرانسه و بعد به اینتر میامی آمریکا پیوست. لیونل مسی در سال ۲۰۲۲ با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال شد. لیونل مسی با ۷ توپ طلا و ۴۴ جام تیمی، پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است. لیونل مسی دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال و بهترین پاسور تاریخ است.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی از ظاهر جدید خود رونمایی کرد و این اتفاق بحث های زیادی ایجاد کرده است.

به نوشته بارسا نیوز، کاربران در شبکه های اجتماعی به مدل موی لیونل مسی واکنش نشان دادند و آن را نشانه ای از کسب توپ طلا ۲۰۲۳ دانستند. اما چرا؟

در واقع مسی ریش های خود را تراشید و موهایش را اصلاح کرد و این کاری است که او اغلب پیش از کسب توپ طلا انجام میدهد تا با ظاهری آراسته در مراسم شرکت کند.

همچنین فرانس فوتبال پیش از مراسم با برنده جایزه مصاحبه ای اختصاصی انجام میدهد که می‌تواند دلیلی بر انجام اینکار چند هفته مانده به مراسم اهدای جایزه باشد.

مراسم اهدای جایزه توپ طلا در ماه اکتبر (چند هفته دیگر) برگزار می‌شود.

لیونل مسی: توپ طلا دیگر برایم اهمیت ندارد

مسی بعد از فتح جام جهانی به نوعی فوتبال برایش تمام شده است ، او میتوانست در بالاترین سطح فوتبال در اروپا ادامه دهد و همچنان تاریخ سازی کند اما ترجیح داد یک مسیر جدید را انتخاب کند. مسی شانس زیادی برای توپ طلای هشتم دارد.

او در مورد نامزد شدنش برای توپ طلا می‌گوید: در این مقطع از حرفه ام اگر آن را به دست بیارم خوب میشود و اما اگر هم نشود برایم اهمیتی ندارد. جوایز فردی برایم اهمیت خاصی ندارند اما در مورد جوایز تیمی متفاوت است. مهم ترین جایزه جام جهانی بود این بزرگترین عنوان برای من بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار