پرسپولیس| یحیی گل محمدی| علیرضا بیرانوند

بازیکن خارجی پرسپولیس را بیرانوند کنسل کرد؟! یحیی این بازیکن را می‌خواهد | یاسین سلمانی تنها بمب پرسپولیس نیست

یاسین سلمانی تنها بازیکن موردنظر گل‌محمدی نیست و سرمربی پرسپولیس برای تکمیل فهرست تیمش به جذب دو بازیکن خارجی اعلام نیاز کرده است

بازیکن خارجی پرسپولیس را بیرانوند کنسل کرد؟! یحیی این بازیکن را می‌خواهد | یاسین سلمانی تنها بمب پرسپولیس نیست

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد. پرسپولیس در روزهای پایانی نقل و انتقلات به دنبال قطعی کردن خرید یاسین سلمانی و یک مهاجم خارجی و انتقال مهدی عبدی به تراکتور است.

مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها باعث شده تا خبری از نهایی‌شدن خریدهای خارجی این تیم نباشد.

به گزارش فوتبال 360، فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به روزها و ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود و در این میان بازار از تب‌وتاب اولیه افتاده اما با این‌حال همچنان احتمال ثبت نقل‌وانتقال‌هایی پرسروصدا وجود دارد. پرسپولیس از جمله تیم‌هایی است که می‌خواهد فعالیت خود در بازار تابستانه را طی روزهای آینده تکمیل کند و در این زمینه رایزنی‌ها در حال انجام است.

یاسین سلمانی گزینه ایرانی کادرفنی پرسپولیس است؛ بازیکنی که گفته می‌شود به توافقات اولیه با مدیران این باشگاه رسیده و احتمال نهایی‌شدن انتقالش طی 24 ساعت آینده وجود دارد. با این‌حال، سلمانی تنها بازیکن موردنظر گل‌محمدی نیست و سرمربی پرسپولیس برای تکمیل فهرست تیمش به جذب دو بازیکن خارجی اعلام نیاز کرده است و امیدوار است که فهرست تیمش برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی با حضور یک دروازه‌بان و مهاجم خارجی تقویت شود.

گلایه‌های بیرانوند سد راه جذب دروازه‌بان برزیلی؟

یحیی گل‌محمدی با توجه به محدودیت‌های فهرست بزرگسال پرسپولیس و فقدان دروازه‌بان زیر 23سال موردنظر او در جمع بازیکنان ایرانی، از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست جذب دروازه‌بان خارجی کرد. بعد از بررسی گزینه‌های مختلف سرانجام گل‌محمدی نام ننکا میگوئل جونیور دروازه‌بان بلندقامت، 19 ساله و برزیلی را به مدیران باشگاه معرفی کرد و خواستار انجام مذاکرات با او شد.

پرسپولیسی‌ها در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با ننکا داشتند و گفته می‌شد که جذب این دروازه‌بان جوان با احتساب هزینه رضایت‌نامه حدود 200 هزار دلار برای پرسپولیسی‌ها هزینه خواهد شد. حتی در این‌باره رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که چهارشنبه 25 مردادماه ننکا وارد تهران خواهد شد اما برخلاف اعلام درویش، خبری از حضور ننکا در تهران نیست. در این‌باره گفته می‌شود که انتقادات بیرانوند از جذب دروازه‌بان ذخیره خارجی در کنار مشکلات مالی سرخ‌ها موثر بوده و این احتمال که انتقال ننکا به پرسپولیس منتفی شود، وجود دارد.

گره کور در مسیر انتقال باجی به پرسپولیس!

یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و بررسی گزینه‌های مختلف، سرانجام تصمیم گرفت تا نام آلیو باجی، مهاجم 25 ساله سنگالی را در اختیار مدیران باشگاه پرسپولیس قرار بدهد و ابراز امیدواری کرد مذاکرات با این مهاجم سنگالی مثبت پیش برود؛ آن‌هم در شرایطی که باجی تحت قرارداد باشگاه بوردو فرانسه قرار دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس مطابق خواسته یحیی گل‌محمدی مذاکرات خود با باجی را به شکل رسمی آغاز کردند. باشگاه بوردو برای فروش مهاجم سنگالی خود درخواست هزینه رضایت‌نامه کرد و گفته می‌شود با توجه به مبلغ درخواستی باجی، انتقال او به پرسپولیس بیش از 3 میلیون یورو برای سرخ‌ها هزینه خواهد داشت که همین مسئله باعث شده تا عملاً انتقال باجی به پرسپولیس منتفی شود.

پرسپولیسی‌ها البته در تلاش هستند تا بتوانند برای انتقال قرضی آلیو باجی با مدیران باشگاه بوردو به توافق برسند اما مسئولان باشگاه فرانسوی فعلاً در این زمینه موافقتی نداشته‌اند. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده یحیی گل‌محمدی نسبت به عدم جذب بازیکنان موردنظر واکنش نشان خواهد داد و باید دید آیا فهرست بازیکنان خارجی موردنظر او به‌روزرسانی خواهد شد یا پرسپولیسی‌ها بدون جذب بازیکن خارجی کار خود را در بازار تابستانه به پایان می‌برند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار